Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peppertree

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:00

Voorop staat natuurlijk dat ik sowieso elke malloot minder zachtzinnig zou behandelen als deze zonder mijn toestemming mijn paard een haartje zou krenken.

Daar voorop staat dat ik zowel misbruik als mishandeling, zowel bij mensen als bij dieren, zwaar veroordeel.

Ik snap echter nog steeds oprecht niet waarom mensen het 'misbruiken' van dieren (zonder letsel of ongemak aan het dier) scherper veroordelen dan het mishandelen van een dier.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:01

Ik ben niet verantwoordelijk. Ze is officieel niet van mij.

En ik liever dat iemand haar de piaffe wil laten lopen, ik beloof dat niemand anders dan ik en 1 ander daar een hoofdstel in krijgt... Zonder getrapt/gebeten te worden.

Bij seks.. Ja, ook dan zou ze wel heftig reageren. Het is een ernstig dame'tje..

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:04

Ik snap dat jij alles betrekt op jouw 'eigen' paard. Ik was in de veronderstelling dat we hier praatten over 'paarden in het algemeen'.

Stel dat wel iedereen haar een hoofdstel in zou kunnen krijgen, dan wel op zou kunnen voelen? Stel dat je een ander, makkelijker paard had?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:05

Peppertree schreef:
Ik snap dat jij alles betrekt op jouw 'eigen' paard. Ik was in de veronderstelling dat we hier praatten over 'paarden in het algemeen'.

Stel dat wel iedereen haar een hoofdstel in zou kunnen krijgen, dan wel op zou kunnen voelen? Stel dat je een ander, makkelijker paard had?

Het ging toch over je 'eigen paard'

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:06

Ik had het ergens aangegeven. Dat het over Maaike ging, maar niet over mijn andere paarden. Die keus geldt alleen voor Maaike.
Simpel; zij is het dame'tje wat het meest op haar trainer lijkt :)

De andere/algemene paarden.
Dan ga ik, als ik moet kiezen, voor optie 2. Echter, dan moet je zorgen dat je niet betrapt wordt.. Dan kom je er niet goed mee weg... :n

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:08

Peppertree schreef:
Voorop staat natuurlijk dat ik sowieso elke malloot minder zachtzinnig zou behandelen als deze zonder mijn toestemming mijn paard een haartje zou krenken.

Daar voorop staat dat ik zowel misbruik als mishandeling, zowel bij mensen als bij dieren, zwaar veroordeel.

Ik snap echter nog steeds oprecht niet waarom mensen het 'misbruiken' van dieren (zonder letsel of ongemak aan het dier) scherper veroordelen dan het mishandelen van een dier.

Wellicht kom ik zo over, maar dat is dan een missertje.
Ik wordt des duivels als ik iemand een paard/dier/hond/kat/ezel pijn zie doen.
Slaan/schoppen/schreeuwen en aan de riem trekken.
Ik hou dan zeer zeker mn mond niet...
En dat geldt ook als ik iemand met zn leuter in een paard zie staan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:09

Peppertree schreef:

Verbaas mij daar ook over; als iemand op bokt een topic opent over 'mijn paard komt maar een half uur per dag buiten' dan zijn de reacties lang niet zo heftig als 'mijn vriend hangt zijn leuter in mijn paard'. Terwijl heel realistisch gezien een paard meer welzijnsproblemen zal hebben van 23,5 uur per dag op stal staan dan van de pielemuis die er af en toe eens in wordt gehangen.
Maar de reacties hangen voor af van emotie VS ratio. Seks roept nu eenmaal meer emotie op want in onze cultuur is bestialiteit niet meer gebruikelijk. Misschien omdat dieren te snel worden vermenselijkt?
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 26-11-12 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:10

Peppertree: bij mij valt misbruik onder mishandeling.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:14

Waarom wordt toch steeds gezegd "nou, ik heb liever dat mijn paard zachtjes gepenetreerd wordt dan mishandeld" :?
Ik wil helemaal niet liever dit dan dat, hier gebeurt gewoon allebei niet! En zowel een verkrachter als een mishandelaar zouden dezelfde behandeling kunnen verwachten. Gatverdamme! Dit geldt hier óók voor het paard of de koe van de buurman.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:16

Het was puur een hypothetische stelling SaskiaKa

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:18

Snap ik. Voor een paard maakt het echter echt geen verschil of een DA zijn arm in de endeldarm stopt of dat zijn eigenaar zijn leuter in de vagina stopt. Denk dat de arm van de DA zelfs vervelender zal zijn. Het is echter puur de gedachte van de mens die het 'erger' maakt dat het een leuter is, en geen arm. Dus in hoeverre valt misbruik onder mishandeling als een paard er niet direct ongemak van ondervind?

Iemand die zijn paard elke dag een rotschop geeft moet naar mijn idee zwaarder gestraft worden als iemand die zijn paard penetreert 'voor de lol'. Als diegene al gestraft moet worden.

Is iemand die zijn paard temperatuurt ook een misbruiker? Als het gaat om 'verkrachting' (iemands lichaam zonder toestemming binnendringen) wat doet een bit dan in een paardenmond?

Je paard zal het echt een worst :Y) wezen of je dit doet omdat je het seksueel opwindend vind, of je hem zijn temperatuur wil opmeten of dat je een eindje wil gaan rijden met het stuur in zijn mond.
Laatst bijgewerkt door Peppertree op 26-11-12 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:19

Lieffiefi schreef:
Ik ben niet verantwoordelijk. Ze is officieel niet van mij.

En ik liever dat iemand haar de piaffe wil laten lopen, ik beloof dat niemand anders dan ik en 1 ander daar een hoofdstel in krijgt... Zonder getrapt/gebeten te worden.

Bij seks.. Ja, ook dan zou ze wel heftig reageren. Het is een ernstig dame'tje..

Af en toe zou ik toch echt wel een weddenschapje willen afsluiten als ik dit soort opmerkingen voorbij zie komen.... Denk je nu echt dat er maar twee mensen ter wereld zijn die dat paard een hoofdstel inkrijgen en dat ze die net toevallig is tegengekomen? Voor 1000 euro kom ik graag bewijzen dat er meer dan twee mensen zijn die dat kunnen. ;)

Heb idd in Spuiten en slikken hetzelfde onderwerp voorbij zien komen, dat ze in een land waren waar het heel normaal was dat jongens maar ook oudere mannen het deden met een ezel, daar waren zelfs speciale ezelboerderijen voor. Sommige mannen spraken zelfs de voorkeur uit voor de ezel ten opzichte van een vrouw. De ezel stond er gewoon bij te eten dus je kunt je idd afvragen of wij misschien niet te ver gaan in alles te veroordelen. Niet dat ik het goed vind dat mensen het met een paard doen wat niet van hen is, en bij het idee dat ze het doen met hun eigen paard walg ik ook, maar dat is wel het resultaat van onze westerse opvoeding, zo realistisch moet je ook zijn.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:20

Be my guest.
Maar niet huilen als ze je trapt, want ik grijp niet in, sterker, ik sta toe.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:21

quera schreef:
Peppertree: bij mij valt misbruik onder mishandeling.

Zo mee eens! :j Ik snap niet waarom er allemaal andere voorbeelden bij gehaald moeten worden van mishandeling. Natuurlijk is het een soms erger als het ander, maar daar gaat het nu toch niet om? Het gaat nu over seks met dieren. Als iemand is verkracht zegt je toch ook niet "ah gelukkig leef je nog!"

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:22

Peppertree schreef:
Snap ik. Voor een paard maakt het echter echt geen verschil of een DA zijn arm in de endeldarm stopt of dat zijn eigenaar zijn leuter in de vagina stopt. Denk dat de arm van de DA zelfs vervelender zal zijn. Het is echter puur de gedachte van de mens die het 'erger' maakt dat het een leuter is, en geen arm. Dus in hoeverre valt misbruik onder mishandeling als een paard er niet direct ongemak van ondervind?

Iemand die zijn paard elke dag een rotschop geeft moet naar mijn idee zwaarder gestraft worden als iemand die zijn paard penetreert 'voor de lol'. Als diegene al gestraft moet worden.

Is iemand die zijn paard temperatuurt ook een misbruiker? Als het gaat om 'verkrachting' (iemands lichaam zonder toestemming binnendringen) wat doet een bit dan in een paardenmond?

Je paard zal het echt een worst :Y) wezen of je dit doet omdat je het seksueel opwindend vind, of je hem zijn temperatuur wil opmeten of dat je een eindje wil gaan rijden met het stuur in zijn mond.

Is zo, of een dier wordt opgevoeld, of ge...... .
Maar als een dier anaal, vaginaal binnengedrongen wordt denk ik dat het dier weer dat dit niet voor niets is.
Je staat dit, als eigenaar, alleen toe als ze/hij ziek is... Denk ik..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:22

Overigens zie ik niet een vrouw onder mijn pony hangen... Ik maak niet vaak z'n zaakje schoon namelijk :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:23

vuurneon schreef:
Overigens zie ik niet een vrouw onder mijn pony hangen... Ik maak niet vaak z'n zaakje schoon namelijk :')

:') :=

Wellicht wil een vrouw het doen?

Ik kon het niet laten, sorry

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 16:24

MariekeB schreef:
0152141488 schreef:
Veel van zulke mensen die zijn behoeften wil uiten op dieren hebben volgens mij meer lust dan echt liefde voor die dieren.

ervaring mee ?

Ik kende een man die getrouwd was met zijn paard. Absoluut een zonderling, maar geheel ongevaarlijk.

Ik heb er geen ervaring mee.
Dat kan, dat zijn uitzonderingen.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:25

Nee hoor, ook als ze geinsemineerd worden. Bij drachtcontrole. Temperatuur meten doe ik ook regelmatig zonder dat er iets is. Is eigenlijk ook 'verkrachting'.

Ik heb een cursus insemineren gedaan. Ook allemaal misbruik?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:25

Peppertree schreef:
Nee hoor, ook als ze geinsemineerd worden. Bij drachtcontrole. Temperatuur meten doe ik ook regelmatig zonder dat er iets is. Is eigenlijk ook 'verkrachting'.

Ik heb een cursus insemineren gedaan. Ook allemaal misbruik?

Als het dier denkt dat het niet voor niets is niet :D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:26

Er zijn zo veel opties voor iemand die een seksuele behoefte niet op de gangbare manier kan kwijtraken: prostituee, rechterhand, linkerhand desnoods, speeltjes, een steak met een gat er in, whatever. Iemand die dan toch nog kiest voor een dier, heeft imo gewoon een gigantische steek los.

Peppertree, iemand die een zetpil bij iemand anders, bv. een kind, zet, is daarom ook nog geen misbruiker. Een vaginaal onderzoek is daarom nog geen seksuele handeling. Natuurlijk zal een paard geen verschil merken in een opvoeling en een penetratie, maar dat wil niet zeggen dat het daarom door iedereen geaccepteerd moet worden. Er zijn vergelijkingen genoeg gemaakt.

In veel niet-Westerse landen, of zelfs in Westerse landen, doen mensen zo veel dingen omdat het in de cultuur zit. Maar dat maakt het voor mij persoonlijk en voor onze maatschappij nog niet ok. Iemand die graag de liefde met een ezel wil bedrijven, mag voor mijn part gerust verhuizen. Maar van mijn Basiel en Fideel blijft iedereen met z'n tengels (of iets anders) af.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:27

Lieffiefi schreef:
Be my guest.
Maar niet huilen als ze je trapt, want ik grijp niet in, sterker, ik sta toe.

Voor 1000 euro hé? It's a deal, waar en wanneer?

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 16:27

Vjestagirl schreef:
Zipporah schreef:
Het is niet normaal. Je ziet toch zelf wel dat een dier en een mens niet seksueel bij elkaar horen? Een poes zal nooit zonder dat je er iets lekkers opsmeert aan jou poes gaan likken. Een dier zal nooit zomaar wat bij de mens doen.

[ Video ]

https://www.icmag.com/ic/picture.php?al ... eid=864041

Om maar gewoon eens twee voorbeeldjes te geven van een dier die zomaar wat bij een mens doet.

Dat is rijden. Honden rijden omdat ze laten zien: Ik ben dominant en ben de baas.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:28

Lieffiefi schreef:
vuurneon schreef:

:') :=

Wellicht wil een vrouw het doen?

Ik kon het niet laten, sorry

Brrrrr kicken op vieze velletjes :') brrrrr hahaha

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:28

0152141488 schreef:
Vjestagirl schreef:

[ Video ]

https://www.icmag.com/ic/picture.php?al ... eid=864041

Om maar gewoon eens twee voorbeeldjes te geven van een dier die zomaar wat bij een mens doet.

Dat is rijden. Honden rijden omdat ze laten zien: Ik ben dominant en ben de baas.

Maar sommige honden ejaculeren daarbij ook... Is het dan nog steeds daarom? (oprechte vraag, weet niet hoe dat allemaal zit)