Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nirvana_ schreef:Ik word er een beetje gek van dat altijd alle bezuinigen maar bij de andere bevolkingsgroep vandaan moeten komen. "Bezuinigen, prima, als ik er maar geen last van heb!"
purny schreef:Idd. Als we nou allemaal onze eigen zorgrekening betalen. Waarom moeten wij opdraaien voor de sh*t die een ander veroorzaakt?
Babsiej schreef:Valt weer 50 euro mee...
Electra63 schreef:Babsiej schreef:Valt weer 50 euro mee...
HAHA, je trapt er in! Dit is een politiek spel, de schade beperken. Eerst wordt gelekt dat het eigen risico naar € 400 zal stijgen en uiteindelijk stijgt het "MAAR" naar € 350 een meevaller van € 50.
Nee het eigen risico wordt verhoogd van € 220 naar € 350, dus met € 130, dus geen meevaller van € 50, maar een tegenvaller van € 130
Babsiej schreef:Het gaat veel geld kosten. Ik ben er absoluut niet blij mee maar beter 2 jaar goed bezuinigen en dat alles weer een beetje op orde is als 10 jaar aanmodderen en steeds een beetje inleveren.
Shadow0 schreef:Babsiej schreef:Het gaat veel geld kosten. Ik ben er absoluut niet blij mee maar beter 2 jaar goed bezuinigen en dat alles weer een beetje op orde is als 10 jaar aanmodderen en steeds een beetje inleveren.
Alleen zijn dit nou typisch aanmodderbezuiningen, en ze dragen in geen enkel opzicht bij om de boel op orde te krijgen.
Babsiej schreef:Het is ook belangrijk dat er NU snel wordt bezuinigd, de rest kun je later wel bekijken...
purny schreef:Dus uiteindelijk doen we het niet voor Nederland maar gewoon voor Brussel? Want Brussel gaat het wel even bepalen hoe het gaat gebeuren hier.