DaniBanani schreef:Oké, toch nog even.
Een vraag: diegenen die roepen hem iets te willen doen, zouden jullie het echt kunnen? En dan bedoel ik niet als je hem zou betrappen met je kindje, want, zoals Maura zegt, dat is een directe reactie uit instinct en begrijpelijk. Maar nu, vandaag. Als Robert M. nu bij jou aan zou bellen, zou je dan echt in staat zijn hem in elkaar te slaan/lens te trappen/een mes uit je keuken te halen en hem in stukjes te snijden/een komkommer halen en hem anaal verkrachten?
Is het alleen maar een boel geschreeuw, of zijn er hier mensen die daar daadwerkelijk toe in staat zijn?
(zo ja, dan ga ik me pas echt zorgen maken over de maatschappij)
Ik heb twee kleine kinderen thuis, dat maakt dat ik er al heel anders insta dan iedereen zonder kinderen. Net als Marc Dutroux sla ik ik hem wsl. de harses in als hij maar een stap richting mijn kroost zou zetten. Maar als ie alleen aanbelt bel ik eerst de politie en ga niet voor eigen rechter spelen. Als ie niet blijft staan tot die gearriveerd zijn vertelt hij of ik het niet levend na want voor mijn kinderen vecht ik me letterlijk dood.