Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ajockeydream schreef:Ik zit te twijfelen, ben een meid van 16. Schrijf zelf liever naar mannen, waarom weet ik niet maar voel me er meer op me gemak bij. En zitten ze wel te wachten op een meid van 16 (die soms wat gebrekkig engels kan schrijven) ?
GamblersCup schreef:Sinds ik het andere topic over het doodslaan van een schaap gelezen heb, doe ik hier niet meer aan mee. Je zult er net eentje treffen die eraan meegedaan heeft, of aan 1 van die andere dingen die niet door de beugel kunnen...
GamblersCup schreef:Sinds ik het andere topic over het doodslaan van een schaap gelezen heb, doe ik hier niet meer aan mee. Je zult er net eentje treffen die eraan meegedaan heeft, of aan 1 van die andere dingen die niet door de beugel kunnen...
_San87_ schreef:Je kan idd ook gewoon een hele groep militairen over een kam scheren om wat een paar hebben gedaan. Dat moet goed voelen, dat generaliseren.
GamblersCup schreef:Mag je vinden, liesjecryos.
_San87_ schreef:Je kan idd ook gewoon een hele groep militairen over een kam scheren om wat een paar hebben gedaan. Dat moet goed voelen, dat generaliseren.
Je zou ook gewoon even kunnen lezen San87, ipv gelijk met een grote mond verkondigen dat ik een hele groep militairen over één kam scheer... want er staat gewoon "Je zult er nét eentje treffen die daaraan meegedaan heeft".