Electra63 schreef:Grace,
Het zal mij een worst wezen of het wel of niet in de Koran staat. Die 180 vrouwen willen zo'n ding dragen, er is nog nergens bewezen dat zij een misdaad plegen, dus laat die dames lekker. Totaal onbelangrijke maatregel, naar mijn mening heeft de politiek en politie wel andere, belangrijkere dingen te doen.
Ik las dat de PVV blij was met dit begin van de de-islamisering, ik heb liever dat de PVV iets doet aan de bezuinigingen in de zorg of aan het oprekken van de pensioengerechtigde leeftijd.
Kwestie van prioriteiten stellen naar mijn mening.
Dus het gaat zoals ik het zie niet om het geloof, het gaat jou puur om het feit dat er een verbod is op het dragen van een burka. Persoonlijk ben ik blij met dit verbod, je woont nu eenmaal in een land waar dit geen gezicht is voor het straatbeeld, Wat een ieder thuis draagt is aan hen, daar heb ik verders ook geen probleem mee. Criminaliteit breng ik ook niet in verband met het dragen van een burka, daar hebben we al teveel voorbeelden van gezien dat het in principe niet eens om de meisjes cq vrouwen gaat. Alhoewel ik het wel kan begrijpen dat er mensen zijn die zich er onbehaaglijk bij voelen. Telkens het aantal 180 erbij halen heeft voor mij ook geen enkel nut, je gaat toch ook niet als er dieren mishandeld worden er een aantal bijhalen. Één is er al één teveel.
Dat de PVV er blij mee is, is aan hen. Kun je ook eens proberen om het gehele kabinet erop aan te kijken, vele zullen stiekum blij zijn met het verbod, alleen de enige die er openlijk voor uitkomt is de PVV.