Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koopto666 schreef:Als NASA informatie heeft, dan zal de ESA die ook hebben, en die staan 'boven' een overheid, dus die zouden het nieuws dan al wel naar buiten hebben gebracht.
_San87_ schreef:Zolang NASA niet met overtuigende bewijzen kan komen/naar buiten treedt, geloof ik niet dat de wereld zo blind is
LHO schreef:_San87_ schreef:Zolang NASA niet met overtuigende bewijzen kan komen/naar buiten treedt, geloof ik niet dat de wereld zo blind is
Aangezien wij in de ruimte leven, en het heelal oneindig groot is, is het statistisch gezien haast onmogelijk dat wij de enige zijn. Betekend nog niet dat de eventuele andere ruimtewezens net zo ver danwel verder ontwikkeld zijn, en/of met UFO's rond komen vliegen.
MirandaNH schreef:mag niet van de overheid
_San87_ schreef:Wat denk je dat de definitie van aliens is dan?Buitenaardse wezens. Dus leven
@LHO, ik zeg een paar posts verder dat ik gewoon in aliens geloof hoorBeetje verder lezen is geen overbodige luxe soms.
Blue_Eyes schreef:@Johanna; misschien moet je even wat meer lezen. Ik heb geloof ik alleen al in dit topic 3x uitgelegd hoe dat zit en dat je de schuld niet zomaar bij God in de schoenen kunt schuiven.
Shadow0 schreef:MirandaNH schreef:mag niet van de overheid
Maar waarom noem je de rest van de wereld dan 'blind'? Je bent niet blind als je dingen niet ziet omdat je ze niet te zien krijgt.
Verder zijn er natuurlijk wat kanttekeningen te plaatsen bij de betrouwbaarheid van bronnen als 'je vriend z'n neef' of 'de vriendin van de zus van de achterbuurvrouw'. Er is geen theorie zo vergezocht, of er is wel iemand die via via gehoord heeft dat het echt zo is.
MirandaNH schreef:Ik geloof in aliens.... zal nu heel bokt over me heen krijgen zoals overal denk ik
Ik denk niet dat er een god is zoals wat in de bijbel staat als Jezus. Ik persoonlijk denk dat we van een andere planeet hier zijn 'geplaatst' door buitenaards leven... (en nee ik kijk nooit dat soort films). Dat is wat ik geloof, en waarom? Omdat mijn vriend zijn neef bij de NASA werkt in Amerika en die verhalen en gebeurtenissen wat ik weet en ken... pffff heel de wereld is gewoon blind joh. Bijna niemand weet wat er 'echt' speelt... Veel te druk met andere dingen zoals geld etc. Maar goed, dat is dus wat ik denk
Edit: Evolutie geloof ik dus ook niet in...
Charlie_P schreef:MirandaNH schreef:Ik geloof in aliens.... zal nu heel bokt over me heen krijgen zoals overal denk ik
Ik denk niet dat er een god is zoals wat in de bijbel staat als Jezus. Ik persoonlijk denk dat we van een andere planeet hier zijn 'geplaatst' door buitenaards leven... (en nee ik kijk nooit dat soort films). Dat is wat ik geloof, en waarom? Omdat mijn vriend zijn neef bij de NASA werkt in Amerika en die verhalen en gebeurtenissen wat ik weet en ken... pffff heel de wereld is gewoon blind joh. Bijna niemand weet wat er 'echt' speelt... Veel te druk met andere dingen zoals geld etc. Maar goed, dat is dus wat ik denk
Edit: Evolutie geloof ik dus ook niet in...
Ha, in een dergelijk topic heb ik ook een aantal keren een filmpje oid geplaatst met een theorie zoals die van jou. Met daarbij als reactie dat dat ook een mogelijkheid is. Werd compleet genegeerd door iedereen daar
Apoc schreef:Ik denk dat MirandaNH het beide bedoelt, dat we inderdaad bepaalde dingen niet kunnen of mogen zien, maar dat wij ook heel veel niet willen zien.
Ik geloof in buitenaards leven, al heb ik geen idee hoe ver ontwikkeld het is en waar het ongeveer zou kunnen zitten. Al is er wel een planeet in een ander stelsel die vergelijkingen heeft met de aarde, waar dus ander leven op zou kunnen zijn of gaan ontwikkelen.
Is het dan zo dat de gelovige onder ons niet in buitenaards leven geloven, zo ja, heeft god hier dan ook wat mee te maken?
MirandaNH schreef:Apoc schreef:Ik denk dat MirandaNH het beide bedoelt, dat we inderdaad bepaalde dingen niet kunnen of mogen zien, maar dat wij ook heel veel niet willen zien.
Ik geloof in buitenaards leven, al heb ik geen idee hoe ver ontwikkeld het is en waar het ongeveer zou kunnen zitten. Al is er wel een planeet in een ander stelsel die vergelijkingen heeft met de aarde, waar dus ander leven op zou kunnen zijn of gaan ontwikkelen.
Is het dan zo dat de gelovige onder ons niet in buitenaards leven geloven, zo ja, heeft god hier dan ook wat mee te maken?
Idd. dat bedoel ik!!![]()
Ik weet dat buitenaards leven al op aarde is, maarja of mensen dit willen geloven.......
Koopto666 schreef:MirandaNH schreef:Idd. dat bedoel ik!!![]()
Ik weet dat buitenaards leven al op aarde is, maarja of mensen dit willen geloven.......
als het al op aarde is, is het niet meer buitenaards toch?
Johanna59 schreef:Blue_Eyes schreef:@Johanna; misschien moet je even wat meer lezen. Ik heb geloof ik alleen al in dit topic 3x uitgelegd hoe dat zit en dat je de schuld niet zomaar bij God in de schoenen kunt schuiven.
Sorry hoor, maar ik geloof helemaal niet in goden. De bijbel vind ik een leuk geschreven boek.
De evolutie is meer mijn ding.
Apoc schreef:Dan kan het toch wel van buitenaf zijn gekomen? Dan is het toch eigenlijk van buitenaf? of het moet al zo ver geëvalueerd zijn, tja dan is het misschien niet meer van veraf.
Hoe zie je dat dan precies Miranda? Vind het wel interessant.
MirandaNH schreef:Apoc schreef:Dan kan het toch wel van buitenaf zijn gekomen? Dan is het toch eigenlijk van buitenaf? of het moet al zo ver geëvalueerd zijn, tja dan is het misschien niet meer van veraf.
Hoe zie je dat dan precies Miranda? Vind het wel interessant.
Dat was voor mij bedoeld of niet? Want ik begrijp je zin niet helemaal.