Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Dat is zo en dat maakt het zo lastig... Maar wanneer we zoveel partijen hebben worden we wel gedwongen tot een coalitie van minstens drie, vier partijen en dat werkt ook niet ben ik bang.
sarabande schreef:Het is gebruikelijk om een bron bij een citaat te zetten
sarabande schreef:Het is gebruikelijk om een bron bij een citaat te zetten
Heino schreef:Ik weet niet wie het geschreven heeft maar ik ben er verre van onder de indruk
CGB schreef:Nederland november 2007
De Commissie Gelijke Behandeling (CGB) schrijft in een advies aan minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken dat kledingvoorschriften die ervoor zorgen dat de politie neutraal overkomt, kunnen leiden tot uitsluiting van agenten op basis van hun geloof
Meerderheid Tweede Kamer schreef:december 2007
Politieagenten die hoofddoekjes dragen is wat de Tweede Kamer betreft,absoluut onwenselijk,
Een motie van de PVV kreeg steun van regeringspartij CDA en de oppositiepartijen SP, VVD, D66, SGP, onafhankelijk lid Rita Verdonk en de Partij voor de Dieren.
Laika schreef:Ik denk dat de meeste PVV tegenstanders veel meer gefocust zijn op het hele islam en hoofddoekjes-gebeuren dan de PVV stemmers zelf.
sarabande schreef:Laika schreef:Ik denk dat de meeste PVV tegenstanders veel meer gefocust zijn op het hele islam en hoofddoekjes-gebeuren dan de PVV stemmers zelf.
Vreemd de enige die ik er altijd over hoor zijn PVV sympathisanten, andere hebben het nu wel gehad met dat gezeur en willen vooruit.
Overigens Jane is een fervent PVV aanhanger, als je dat nog niet mee gekregen had, dus ik begrijp deze opmerking in deze context dan ook niet
sarabande schreef:Laika schreef:Ik denk dat de meeste PVV tegenstanders veel meer gefocust zijn op het hele islam en hoofddoekjes-gebeuren dan de PVV stemmers zelf.
Vreemd de enige die ik er altijd over hoor zijn PVV sympathisanten, andere hebben het nu wel gehad met dat gezeur en willen vooruit.
Overigens Jane is een fervent PVV aanhanger, als je dat nog niet mee gekregen had, dus ik begrijp deze opmerking in deze context dan ook niet
jantergouw schreef:Mij ook niet. Ik vind het wel een punt van aandacht maar niet meer dan andere punten.
Jane heeft dat wat meer zal komen omdat ze in Amsterdam opgegroeid is en ik in Someren.
Laika schreef:Hmm, ik beleef juist het tegenovergestelde, juist de tegenstanders doen er moeilijk over naar mijn idee. Het zijn met name de tegenstanders die het allemaal "eng, racistisch" vinden, tot vergelijk met Hitler toe.
Laika schreef:Dat is maar hoe je er tegenaan kijkt, voor mij is het dus gewoon een boek. En als het merendeel die verkeerd leest of interpreteert..... Hoe dan ook is dat natuurlijk iets wat hij nooit voor elkaar zal krijgen.
sarabande schreef:Laika schreef:Dat is maar hoe je er tegenaan kijkt, voor mij is het dus gewoon een boek. En als het merendeel die verkeerd leest of interpreteert..... Hoe dan ook is dat natuurlijk iets wat hij nooit voor elkaar zal krijgen.
Dat is toch helemaal niet belangrijk wat het voor jou is. Het is voor een hele groep mensen heel belangrijk en daar heb je respect voor te hebben.
Laika schreef:Respect hebben voor mensen die mij niet respecteren omdat ik mijn leven niet laat leiden door een boek kan ik niet, helaas.