justdiesel schreef:@Heino
Niet letterlijk nee...
Maar je neemt het zo voor hem op en het kwam over alsof je denkt dat hij onschuldig is.
Oke beide moorden zijn ook nog niet bewezen maar de vrouwenhandel en het afpersen in elk geval wel.
Als je een normaal iemand bent die volkomen onschuldig is, zou je dan een moeder af gaan persen?
Ik neem het voor niemand op, ik vind het alleen belachelijk dat er nu weer gespeculeerd wordt over vanalles en nog wat en dat Joran absoluut schuldig is. Eh pardon? Daar zeg je nogal wat! En dan vooral de mensen die hem de doodstraf en weet ik wat allemaal toewensen. Doe ff normaal zeg. Die jongen verdient - net als iedereen - een eerlijk proces. Hoewel ik betwijfel of dat nu nog mogelijk is. Typisch mediacircus dit. Als ik zo in de media rondkijk is ze en om het leven gekomen door messteken, en door klappen en door een gebroken nek etc etc. Media is gewoonweg niet betrouwbaar. Volgens mij is het nog steeds niet bevestigd dat die hotelkamer op zijn naam stond bijvoorbeeld.
Enne, vrouwenhandel en afpersing bewezen? Waarom is hij daar dan nog niet voor veroordeeld? Of in elk geval vastgehouden?