Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koopto666 schreef:ik heb ook het idee dat als k echt met je zou praten dat t voor mij nog verdomde lastig wordt om je te begrijpen en verstaan
die wagens die huren ze trouwens, of kopen ze goedkoop over van een taxibedrijf
Ulrika schreef:Koopto666 schreef:ik heb ook het idee dat als k echt met je zou praten dat t voor mij nog verdomde lastig wordt om je te begrijpen en verstaan
die wagens die huren ze trouwens, of kopen ze goedkoop over van een taxibedrijf
Je begrijpt me nou toch duidelijk ook? dus snap dat probleem niet...en als iemand het nou niet met jou eens is is die persoon dan vordomd lastig te begrijpen?
Krips schreef:Ik heb het partij programma meerdere keren gelezenAdil
Citaat:• Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen direct uit Nederland verwijderen
• Nederlandse nationaliteit van criminelen met een dubbele nationaliteit intrekken
• Criminele Antillianen sturen we terug
Aanpassen of oprotten? Dat soort uitspraken van Wilders zeggen toch genoeg over zijn plannen.
Koopto666 schreef:Krips schreef:Als hij niet discrimineerd dan zou het ook voor hen moeten gelden toch?
ja dat vind ik ook, maar ik denk niet dat hij dat vind
sarabande schreef:Ulrika schreef:Tja brabander he
Probeer dan maar eerst de normen die je op anderen legt, voor jezelf toe te passen. Oftewel integreer even in Nederland als je je tot Nederlanders wendt
Electra63 schreef:Heeft iemand het Lagerhuis net gezien?
Zat een meisje, voor de JPVV (Jongerenafdeling PVV)(als die wordt opgericht)
Zij kwam ook met geweldige argumenten![]()
Op iedere vraag was het antwoord: immigratie-stop.
Ach, als alle problemen in Nederland zo gemakkelijk op te lossen waren ...........
Adil18 schreef:Dat is niet helemaal waar...Wilders kijkt ook naar hoe lang iemand al in Nederland verblijft....Als ik me recht herinner gaat het terugsturen ook alleen op wanneer iemand in de eerste 10 jaren van zijn verblijf een zwaarder misdrijf pleegt...
christel1857 schreef:Adil18 schreef:Dat is niet helemaal waar...Wilders kijkt ook naar hoe lang iemand al in Nederland verblijft....Als ik me recht herinner gaat het terugsturen ook alleen op wanneer iemand in de eerste 10 jaren van zijn verblijf een zwaarder misdrijf pleegt...
Ergens ben ik het daar wel mee eens. Mits hij onder het mom 'buitenlander' niet alleen de moslims maar ook de fransen,belgen,duitsers,spanjaarden,portugezen,australiers,amerikanen,engelsen,chinezen,thai,kmher,zulu,huti,tutsi,zanzibariaan,luxemburger etc etc rekent. Dan is het een goed punt
Electra63 schreef:Ja, maar daar hebben we het in de andere topics ook al over gehad. Wilders kan het grootste deel van zijn plannen niet waarmaken. Je kan wel van alles roepen, maar als je iets niet kan waarmaken/uitvoeren heeft het niet zoveel nut omdat te roepen.
Mindim schreef:Nou ik hoorde vandaag toch iets vreemds en ik wil het hier toch even stellen, want het lijkt me sterk.
Ik was vanmiddag bij een vriendin en we kregen het over pasfoto's, waar je tegenwoordig onder strikt regelement op moet, haar achter de oren, niet lachen en dergelijke. Een vriend van haar moest op de foto voor een paspoort en werd tot 2 maal terug gestuurd naar de fotograaf, omdat de foto niet correct was. Hij kreeg de reglementen mee en tot zijn verbazing stond daar op dat een burka was toegestaan? Is dit waar? Weet iemand het antwoord?
Citaat:De pasfoto moet in kleur worden afgedrukt.
De pasfoto mag geen kopie zijn.
De pasfoto moet afgedrukt zijn op hoogwaardig glad fotopapier met voldoende contrast en deze moet goed gedetailleerd zijn.
De pasfoto moet onbeschadigd zijn.
De resolutie moet minimaal 400 dpi zijn.
De achtergrond moet egaal, eenkleurig en lichtgrijs, lichtblauw of wit zijn.
Het hoofd moet recht naar voren, de schouders recht en het hoofd niet gekanteld.
De betrokkene moet een neutrale blik hebben (niet lachend, mond dicht).
De ogen moeten volledig zichtbaar zijn (denk hierbij aan brildragenden) en op een horizontale lijn staan.
Er mag geen schaduw of reflectie in het gezicht, brilleglazen, accessoires en/of op de achtergrond zijn.
Er mag geen reflectie in brillenglazen zijn en de glazen moeten doorschijnend zijn.
Het hoofd moet onbedekt zijn (met uitzondering van geloofsovertuiging of medische reden).
Het gezicht moet volledig zichtbaar zijn en gecentreerd afgebeeld.
De ooraanzet moet kunnen worden bepaald.
Het hoofd moet in het midden gecentreerd zijn.
De pasfoto wordt beoordeeld door middel van een matrix. Voor volwassenen moet de breedte van ooraanzet tot ooraanzet minimaal 16 mm en maximaal 20 mm zijn, de lengte moet van kin tot k ruin minimaal 26 mm en maximaal 30 mm zijn.