En ja, ik ken er ook persoonlijk.
Heb zelf een paar maanden uitkering gehad, en als je daar binnen kwam in de wachtkamer was je zonder overdrijven de enige blanke.
Een allochtone vrouw die ik ken werkt als poetsvrouw, zwart. Daarnaast krijgt ze uitkering. En ze steelt, telefoons enzo. Haar man heeft ook een uitkering. Kreeg een tijdje geleden een baan aangeboden, 40 uur werk mét auto van de zaak, maar hij begon al snel te klagen dat hij niet veel meer verdiende dan toen hij de uitkering had, en dus heeft hij die baan weer opgezegd en heeft weer een uitkering aangevraagd

En dat is dus echt niet het enige gezin dat zo werkt.
Ik ken één marokaans meisje dat wel aardig en normaal is, vroeger een vriendin van me geweest, is ook naar een universiteit gegaan, en is erg slim en eerlijk. Ik vind het ontzettend jammer dat de rest het moet verpesten voor dat soort mensen.
Daarnaast zijn we (ik en mn ma) een stuk of 5 keer bestolen.. dingen meegenomen door de poetsploeg, beurs gejat uit de handtas enz, en áltijd waren dat allochtone vrouwen.. Sja, dan is het toch logisch dat je dat op een gegeven moment niet meer pikt.
Ik weet dat nederlanders net zo goed stelen, maar het is me toch een beetje té toevallig dat het steeds weer allochtonen zijn..
Het is duidelijk dat er steeds meer turken en marokkanen en polen enz naar Nederland komen, juist omdat het zo'n vrij land is en omdat ze hier een flinke uitkering krijgen en omdat ze zich hier niet zo goed aan de regels hoeven te houden. Dat probleem kun je beter nu aanpakken dan over 10 jaar, dan is het misschien al te laat.