griebels schreef:Die vrouw van 63 liet elke middag die 3 honden uit... Nooit iets gebeurd.
Tot nu dan e, het hoeft maar een keer gebeuren en je hebt prijs. Meer dan drie honden kan je gewoon niet regelen als er iets misgaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bulck schreef:Chiqa schreef:Bluck je haalt nu echt werkelijk alles door elkaar
haha waarom omdat ik het pit gedeelt vergeten te vernoemen was. Het staat er duidelijk dat er een onderscheid is
Selma_Selma schreef:Ik las de reactie over hoe het er dus écht aan toe ging. ( niet dat opgeblazen verhaal.)
En gut, ook sommige kleine schattige hondjes zouden is moeten worden opgevoed!
( No affence hoor, ik heb zelf ook een lief klein wit hondje) Alleen dan worden de pitbulls maar weer in een kwaad daglicht gesteld. Terwijl die kleine keffertjes er ook heel wat van kunnen.
Hilde_q schreef:Wat zijn we toch weer goed in speculeren..
tien punten Griebels en Macy![]()
Chiqa schreef:Hilde_q schreef:Wat zijn we toch weer goed in speculeren..
tien punten Griebels en Macy![]()
Speculeren? Jou verhaal wat je anders in dit topic heb geplaatst klopt van geen kant. Drie gevaarlijke Deense doggen (Of waren het Duitse dat wist je niet) die een pup verwond hadden.
Blijkt wel weer dat hier niets van klopt.
xxMACYYY schreef:Wat een lieve foto!
Trouwens, heb zo is na zitten denken.
Een Jack Russel is ook een Terrier, net zoals de Stafford..
Ze hebben dus 'hetzelfde' karakter in een ander lichaam, vandaar ook een andere opvoeding omdat grotere honden nou eenmaal sterker zijn en meer schade kunnen aanrichten.
Anoniem schreef:Yonker schreef:Een bekeuring??
Die honden moeten ze gelijk afpakken joh!!
En weet je wat nu het erge van zoiets is ? Deze honden zullen binnenshuis ontzettende lieve beesten zijn ...