Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:01

[quote="itsmi]

Ook vond ik Bart Veldkamp een beetje vervelend worden aan het einde. Hij bleef maar doordrammen over dat een coach zich daar niet mee bemoeit enzo, na 2x begreep ik zijn standpunt wel, maar hij bleef het herhalen en het was hem niet duidelijk te maken dat een coach soms ingrijpt als het dreigt mis te gaan![/quote]

Dat is Veldkamp hé :P

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:02

Miranda40 schreef:
maar het nieuws is net zo vervelend :D Ben benieuwd hoe vaak we de foute wissel nog krijgen te zien.

Hij zit weer in mijn ooghoek iig :(

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:02

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:03

Yep, Veldkamp was/is heel hard voor zichzelf en ook voor anderen...Als hij deze fout had gemaakt, had hij ook niet lief voor zichzelf geweest, zo ook niet in deze situatie..

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:04

Toen Lee opgetild werd en die smile..... dat trof me recht in het hart......

Sven is gewoon de beste.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:07

Lavien schreef:
Toen Lee opgetild werd en die smile..... dat trof me recht in het hart......

Sven is gewoon de beste.

Dat vond ik ook een maf beeld... Heel dubbel. Ik gunde het Lee echt wel. Maar Sven net iets meer. Hij is gewoon de kampioen.

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:07

Lee is de terechte winnaar.
Hij heeft de 10 km correct in de snelstetijd volbracht en Sven niet.
Ik vind het ook sneu voor Sven, was er gisteren ook chagerijnig van.
Maar Sven rijdt zelf en hij moet er zelf goed zijn met zijn hoofd. Ik snap dat
ie zijn coach volledig vertrouwd, maar met zo'n fout ben je der gewoon niet bij.

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:09

Ja, maar als iemand zich nooit bemoeit met jouw wissels...en bij zo'n belangrijke race, hoor je ineens zoiets... Dan ga je toch ook aan jezelf twijfelen?? Zou ik wel hebben in ieder geval.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:10

Toch had daar iemand anders moeten staan.......
Maarja het is zoals het is...

Jacimatho

Ik vond Smeets trouwens erg naar met zijn " luchtige " opmerkingen direct na de race. Is die man niet aan vervanging toe?

blauw00gje

miep1979 schreef:
Ook vond ik Bart Veldkamp een beetje vervelend worden aan het einde. Hij bleef maar doordrammen over dat een coach zich daar niet mee bemoeit enzo, na 2x begreep ik zijn standpunt wel, maar hij bleef het herhalen en het was hem niet duidelijk te maken dat een coach soms ingrijpt als het dreigt mis te gaan!

Ik vond dat op zich best grappig. Hij was het er gewoon niet mee eens :+
Laatst bijgewerkt door blauw00gje op 24-02-10 15:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:11

Jacimatho schreef:
Ik vond Smeets trouwens erg naar met zijn " luchtige " opmerkingen direct na de race. Is die man niet aan vervanging toe?

Ach, sommige mensen houden daarvan. Dat relativeert de boel een beetje. ;)

cojo79

Ben er nog steeds in een dipje van |(

sharon_quiz

Ik vond het toch een vreemd beeld toen Lee zo uitbundig juichte toen hij door kreeg goud te hebben gewonnen. Persoonlijk zou ik me niet op die manier uitlaten als ik op zo'n manier zou winnen..

Het blijft jammer. Er zijn nou eenmaal regels en fouten worden gemaakt. Ontzettend sneu voor zowel Kramer als de coach. Wat zullen die een slapeloze nachten hebben. Dit zal de coach gedurende zijn tijd als coach altijd achtervolgen denk ik.

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:12

Miranda40 schreef:
Axel_Valerie schreef:
En ja die 12 crashes.. Nederland is al niet het beste bobbersland..
En als je dan topteams wel voor je uit ziet vliegen, wetende dat je hun eigenlijk nooit verslaat.. Zou ik ook even het besluit nemen een beurt over te slaan..

Snap sowieso al niet waarom wij daaraan mee doen. We doen toch ook niet mee aan de reuzeslalom of schansspringen (oke de snowboardster is dan een uitzondering)? Schaatsen kun je overal dus laten we het lekker daarbij houden. SVEN zet hem op!!!!

:roll: Ze werden als kanshebber gezien voor de 4e plek en zelfs voor en podium plek.
En waarom mogen mensen uit NL niet aan andere winterspelen sporten doen? 8)7

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:12

Karin schreef:
Jacimatho schreef:

Ach, sommige mensen houden daarvan. Dat relativeert de boel een beetje. ;)

Ik vond hem echt bloedirritant. Emotieloos persoon.

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:13

sharon_quiz schreef:
Ik vond het toch een vreemd beeld toen Lee zo uitbundig juichte toen hij door kreeg goud te hebben gewonnen. Persoonlijk zou ik me niet op die manier uitlaten als ik op zo'n manier zou winnen..

Het blijft jammer. Er zijn nou eenmaal regels en fouten worden gemaakt. Ontzettend sneu voor zowel Kramer als de coach. Wat zullen die een slapeloze nachten hebben. Dit zal de coach gedurende zijn tijd als coach altijd achtervolgen denk ik.

Hij heeft goud gewonnen op zijn 3e 10 km ooit.
Ik zou ook feest vieren.
Het is niet zijn schuld dat Sven verkeerd reed.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:14

Tien schreef:
sharon_quiz schreef:

Ik zou ook feest vieren.

Kan me die primaire reactie wel voorstellen. Hij beseft later wel dat Kramer de terechte winnaar zou zijn geweest.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:16

Tien schreef:
sharon_quiz schreef:

Ik zou ook feest vieren.

Ja natuurlijk is hij blij. Maar persoonlijk zou ik niet op die manier reageren, omdat het triest is wat er gebeurd is.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:17

Ja, aan de en kant, winnen gaat niet alleen om de snelste tijd natuurlijk, maar ook om alles eromheen, dus dit soort fouten niet maken. Maar ik weet niet hoe je brein dan werkt, maar ik had liever niet zo gewonnen!

Voor mij is Sven gewoon de beste, die kon het hardste schaatsen toch!

ilse86

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:18

Bij topsport is het ieder voor zich. Kan me de reactie van Lee dus wel voorstellen.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:18

WowAmigo schreef:
Ja, aan de en kant, winnen gaat niet alleen om de snelste tijd natuurlijk, maar ook om alles eromheen, dus dit soort fouten niet maken. Maar ik weet niet hoe je brein dan werkt, maar ik had liever niet zo gewonnen!

Voor mij is Sven gewoon de beste, die kon het hardste schaatsen toch!

Ja zo denk ik er ook over.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:22

ilse86 schreef:
Bij topsport is het ieder voor zich. Kan me de reactie van Lee dus wel voorstellen.

Klopt, maar ik voel me pas een winnaar als ik kan winnen van de besten. Als hij netjes buitenbaan had gehouden was hij geen olympisch kampioen geweest. Het lijkt mij dus een beetje dubbel.

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:23

Jacimatho schreef:

ik ergerde me wel een beetje aan Smeets maar nog veel meer aan Veldkamp! tjee

en ook voor mij is Sven de beste, WowAmigo

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:23

ilse86 schreef:

Ja, aan de ene kant wel, maar hij heeft niet gewonnen omdat hij de snelste was, maar omdat die fout gemaakt werd. Dat lijkt me wel zuur dan toch.

We knutselen gewoon zelf een medaille voor Sven :+