16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:30

Heb hem nooit een leuk mens gevonden en haar ook niet (ken haar nl helemaal niet :') ) en hij heeft me nu niet echt van gedacht doen veranderen dus op dat punt gaan we het simpelweg niet eens kunnen worden :D

Heb wel een hele leuke discussie gehad met je! Super! +:)+

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:31

Haha dat hoeft ook niet toch? ;) Was inderdaad wel leuk discussieren ja!

Wij kunnen het lekker wel! :Y)

Ayasha
Blogger

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:33

:') Misschien moeten we gewoon een programma oprichten
"leren discussiëren in tien stappen" :')

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:36

Haha goed idee! :)*
En dat laten we het fragment van Patricia en Theo zien als voorbeeld van 'hoe het niet moet'... _O-

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 08:21

pniekepnak schreef:
montiesmama schreef:
Hoe oud zou die Maassen eigenlijk zijn... hij wil meisjes van 25 in de Playboy; pedofielie misschien?

Wat een onzin, op je 25e ben je toch gewoon een volwassen vrouw? Ik ben 25 en als een man van 43 op mij valt dan noem ik dat geen pedofilie hoor!

Dat is juist het punt, als een vrouw van 60 in de playboy komt noem je dat toch ook geen necrofilie??

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 08:41

nu komt de hamvraag.............. Waarom moest Theo zo enorm gefrustreerd reageren op PP haar uitlatingen over haar ex????? zou hij zich dingen persoonlijk aangetrokken hebben???? Zou hij zich erin herkennen?????????

Op het moment dat iemand zo in de aanval schiet over iets wat hem niet zou moeten mogen raken, dan is er vaak wel een diepere betekenis :D

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 08:56

blijf theo een geweldige vent vinden .
hij is zoals hij is denk dat het gesprek niet anders qwas gelopen als hansje aan de tafel had gezeten.
bij deze mannen weet je gewoon dat ze liever een 25 jarige zien dan een 60 jarige.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:12

Lottejulia schreef:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar de eerste 2 pagina's kwam ik het niet tegen, dus kom er toch maar mee..

Hoe zit het met het schoonheidsideaal wat hierdoor voor vrouwen word bepaald? Daar wil ik mee zeggen: Dat een vrouw er op 60-jarige leeftijd nog zo goed uitziet (op een foto die mogelijk bewerkt kan zijn en met een lichaam dat mogelijk bewerkt kan zijn), zorgt er wel weer voor dat (oudere) vrouwen er van dromen om er zo uit te zien en dus een verkeerd beeld krijgen bij de realiteit. Vergelijkbaar met pubers en de modeindustrie.

Dat heb ik al eerder in dit topic genoemd. Precies wat ik ook dacht. En dat oudere vrouwen er minder vatbaar voor zijn, zulke invloeden: jongere mensen kunnen zich wel sneller afvragen waarom hun oma er niet uitziet zoals PP? ;)

pniekepnak schreef:
montiesmama schreef:
drieenveertig???? hij ziet er uit als zestig!!!

Huh? Kijk jij naar dezelfde Theo als ik? ;(

Ik dacht ook al, die kan niet schatten! :+ :P

Moniek schreef:
blijf theo een geweldige vent vinden .
hij is zoals hij is denk dat het gesprek niet anders qwas gelopen als hansje aan de tafel had gezeten.
bij deze mannen weet je gewoon dat ze liever een 25 jarige zien dan een 60 jarige.

Er zijn schijnbaar toch een boel die wel een 60jarige willen zien.... misschien tijd voor een 60+ editie van de Playboy? :+

Ik moet zeggen dat ik heel veel hoor van mensen dat ze het maar niks vinden, PP in de Playboy. Met dat enge botoxhoofd. :=

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:23

Ik vond de uitlatingen over Adam bij Jensen wel meevallen, het was het moment van het gesprek, eerst vertelde ze netjes dat ze werkelijk dacht toen Adam haar vertelde dat er iets ernstigs was, dat hij ziek was omdat dat in zijn familie voorkwam..
Dat Jensen het op een ander onderwerp bracht is weer zijn stijl daar moet je ook van houden, maar ik geloof wel dat PP heel verbitterd was/ is op de manier waarop zij verlaten is.
En je weet het verbitterde vrouwen zijn niet voor de poes :D kijk maar eens naar de film klik
The first wives club

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:23

Die Theo is toch verschrikkelijk! Nattuurlijk ziet hij liever een 25 jarige omdat geen 25 jarige met zo'n verlepte man nog naar bed wil. Ziet die man zelf niet dat hij er onverzorgd en verlept uit ziet.
PP vind ik een sterke vrouw. Zij heeft een keus gemaakt en er een heleboel poen voor gekregen. Nogmaals als ik zo'n lichaam had zou ik het ook doen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:45

Ik vind het zo'n onzinargument 'Theo is verlept, zelf te oud, te lelijk, blablabla'. Dat is een kwestie van smaak, mensen, geen argument. Zo zou ik persoonlijk liever niet met PP naar bed gaan, ik vind haar een vreselijk neppe opgespoten botox-vrouw. En dan roepen 'ja, 't is echt hoor!'

'Aan mijn lichaam is nooit iets gedaan.' Wat is een borstverkleining dan? Wordt alles ook meteen even strakgetrokken. Ik vind het onzin.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:51

Nav alle commotie die is ontstaan, heb gisteren
de Playboy maar even gekocht :D Maar mijn hemel, ze
is echt een mooie vrouw :-) Goed hier en daar zal er zeker wel aan gesleuteld zijn, ik vind haar prachtig.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:55

Paay liegt gewoon dat ze barst (en dan vooral die dikke laag make-up op dr hoofd) ;)
Een paar weken geleden vertelde ze live in het ochtendprogramma op Q-music, nadat ze haar op hadden gebeld en vroegen of ze in de playboy kwam, dat ze het de reinste onzin was.
Hoe kwamen ze daar bij? Nee, dat zou ze nooit doen?
Blablablabla!
En nu staat ze met de hele toko er wel in. Alles om de aandacht en het geld?
Dat is wat Theo frustreert denk ik en waarom hij zo fel reageert dat is wat ik ook onder nep versta, mijn tenen dan trekken ook krom, ze bestaat uit gebakken lucht en is gewoon niet eerlijk.
Kom er dan gewoon voor uit dat je je tieten hebt op laten heisen etc, wees er gewoon eerlijk in en trots op zoals ons hertje en vrededuifje Marijke.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:57

Miska, wellicht kon ze nog niets zeggen.

Ik had het wel geweten als ik BNér was en
strak in mijn pak zou zitten :+ Is toch logisch dat ze
voor het geld en aandacht gaat :o

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:58

BloemBloem schreef:
Miska, wellicht kon ze nog niets zeggen.

Ik had het wel geweten als ik BNér was en
strak in mijn pak zou zitten :+ Is toch logisch dat ze
voor het geld en aandacht gaat :o

Ja, zo gaat dat in media land...
Dan is alles toch gewoon één grote fake?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:05

Nou, eerst vond ik het ook een beetje to much, een vrouw van 60 in de Playboy. Maar na het filmpje en de foto die ze langs lieten komen ben ik echt van mening veranderd. Hélemaal als alles echt puur natuur is zoals ze beweerd.
Theo Maassen vond ik altijd wel grappig, maar dit was nou niet bepaald stijlvol, Patricia vond ik juist goed reageren.

Al met al, super dat ze nog zo mooi is met die leeftijd en zich nog zo goed voelt, er zijn zat mannen die haar nog wel zo wellen zien denk ik.

Daarnaast ontkende ze het op de radio omdat ze nog niks mocht zeggen... Dat mag volgens mij bijna nooit van Playboy ;)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:06

madelief88 schreef:
Nou, eerst vond ik het ook een beetje to much, een vrouw van 60 in de Playboy. Maar na het filmpje en de foto die ze langs lieten komen ben ik echt van mening veranderd. Hélemaal als alles echt puur natuur is zoals ze beweerd.
Theo Maassen vond ik altijd wel grappig, maar dit was nou niet bepaald stijlvol, Patricia vond ik juist goed reageren.

Al met al, super dat ze nog zo mooi is met die leeftijd en zich nog zo goed voelt, er zijn zat mannen die haar nog wel zo wellen zien denk ik.

Daarnaast ontkende ze het op de radio omdat ze nog niks mocht zeggen... Dat mag volgens mij bijna nooit van Playboy ;)

AMEN!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:07

Puur natuur... als er nog mensen zijn die dat geloven...

Ach, Theo ging gewoon erg ver. Maar ik vind hem wel een punt hebben. Alleen bracht hij het imo gewoon net wat te grof...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:10

Dat mensen de manier waarop Theo Maassen Patricia Paay uitkost grappig vinden, is voor mij echt diep en diep triest. Dat is geen humor meer wat hij doet. Ok, iedereen amg zijn of haar mening hebben wat betreft Paay's optreden in de playboy. Maar om haar dan uit te maken voor aandachtsjunk, haar te vergelijken met necrofillie, en zo'n commentaar te geven en de manier waarop? Nee, in dit geval is Paay niet de aandachts junk, dat is Theo Maassen. Hij heeft zichzelf weer eens op een zielige, trietse en nogal vuile manier weer in de spotlights gezet. Dus wie is hier nou de aandachtsjunk? Wie is hier de uitgerangeerde B-artiest? Theo Maassen. Niks anders dan klasse voor de manier waarop Paay er mee omging.

En dat mensen dit werkelijk waar grappig vinden? Om te kotsen, zo walgelijk vind ik het. Je zal zelf maar in Paay haar schoenen hebben gezeten, dat zo'n tweederangs kwal je uitmaakt voor van alles. Paay heeft op haar leeftijd niks om voor te schamen, en ik denk dat heel veel oudere/onzekere vrouwen een voorbeeld aan haar mogen nemen, Oud maakt je nog niet afgeschreven of lelijk. Nee, lachen om Theo Maassen om hoe hij Paay uitkots op een misselijkmakende manier, toont van klasse wil je zeggen.

----

Mijn reactie op op een forum waar ze Theo grappig vonden tijdens zijn discussie met Paay.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:13

Fiffill schreef:
Puur natuur... als er nog mensen zijn die dat geloven...

Ach, Theo ging gewoon erg ver. Maar ik vind hem wel een punt hebben. Alleen bracht hij het imo gewoon net wat te grof...

Precies!

Puur natuur my ass!

xx_Horsiex schreef:
Dat mensen de manier waarop Theo Maassen Patricia Paay uitkost grappig vinden, is voor mij echt diep en diep triest. Dat is geen humor meer wat hij doet. Ok, iedereen amg zijn of haar mening hebben wat betreft Paay's optreden in de playboy. Maar om haar dan uit te maken voor aandachtsjunk, haar te vergelijken met necrofillie, en zo'n commentaar te geven en de manier waarop? Nee, in dit geval is Paay niet de aandachts junk, dat is Theo Maassen. Hij heeft zichzelf weer eens op een zielige, trietse en nogal vuile manier weer in de spotlights gezet. Dus wie is hier nou de aandachtsjunk? Wie is hier de uitgerangeerde B-artiest? Theo Maassen. Niks anders dan klasse voor de manier waarop Paay er mee omging.

En dat mensen dit werkelijk waar grappig vinden? Om te kotsen, zo walgelijk vind ik het. Je zal zelf maar in Paay haar schoenen hebben gezeten, dat zo'n tweederangs kwal je uitmaakt voor van alles. Paay heeft op haar leeftijd niks om voor te schamen, en ik denk dat heel veel oudere/onzekere vrouwen een voorbeeld aan haar mogen nemen, Oud maakt je nog niet afgeschreven of lelijk. Nee, lachen om Theo Maassen om hoe hij Paay uitkots op een misselijkmakende manier, toont van klasse wil je zeggen.

----

Mijn reactie op op een forum waar ze Theo grappig vonden tijdens zijn discussie met Paay.

Tja, iedereen mag zijn ongezouten mening geven vind ik.
En met Theo aan tafel is dat vragen om aandacht.
Precies waar ze op uit is.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:14

Miska schreef:
xx_Horsiex schreef:

----

Tja, iedereen mag zijn ongezouten mening geven vind ik.
En met Theo aan tafel is dat vragen om aandacht.
Precies waar ze op uit is.

Wie zegt dat? Dat maak jij er van. Theo zoekt zo aandacht, je mag je mening geven, maar de manier waarop getuigt bij hem van geen respect en pure aandachttrekkerij.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:17

Maar gewone oudere vrouwen kunnen daar toch geen voorbeeld van nemen, enigste voorbeeld is dat plastische chirurgie wel wegen opendoet. En dat ze zichzelf moeten veranderen voor er goed uit te zien.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:18

katiavl schreef:
Maar gewone oudere vrouwen kunnen daar toch geen voorbeeld van nemen, enigste voorbeeld is dat plastische chirurgie wel wegen opendoet. En dat ze zichzelf moeten veranderen voor er goed uit te zien.

Helemaal niet, een voorbeeld kun je ook nemen aan hoe zelfverzekered Paay is, en hoe sterk ze is en hoe ze met Theo en zijn commentaar om is gegaan. Dat is een voorbeeld.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:19

Hannah_Menno schreef:
http://www.hbvl.be/she/gossip/aid885993 ... ectie.aspx

Citaat:
Patricia Paay heeft een vervolg gebreid aan de aanval van cabaretier Theo Maassen, woensdagavond in 'De Wereld Draait Door'. Het Playboy-model schold hem op haar beurt de huid vol. "Deze man, daar krijg ik geen erectie van hoor", aldus Paay op de Nederlandse radio.

Een "zielig mannetje"... Dat is de conclusie die Patricia Paay trekt na haar eerste ontmoeting met de Naderlandse cabaretier Theo Maassen. Die noemde haar woensdag -onder andere- een "zielige aandachtsjunk" omdat ze op 60-jarige leeftijd in Playboy stond. Niet meteen een geslaagde eerste ontmoeting.

Vrouwonvriendelijk
"Ik dacht, je probeert leuk te zijn maar je bent helemaal niet leuk. Iedereen keek hem ook met verbazing aan, van 'waar heb je het allemaal over.' Het werd ook zeer vrouwonvriendelijk, het is zeer beledigend. Ik dacht alleen maar wat ben jij een zielige, gefrustreerde man", reageerde Paay donderdag.

Theo Maassen wilde Paay, ondanks zijn weinig flatterende woorden, toch nog een hand geven na de uitzending van 'De Wereld Draait Door'. Paay bedankte vriendelijk. "Ik heb me maar omgedraaid, want ik denk: ja wat moet ik nou verder, je bent zo'n zielige man."

"Deze man, toen ik zo tegenover hem zat, daar krijg ik geen erectie van hoor", besloot Paay op de radio. "Zo'n man, daar loop ik langs, dat doet me helemaal niks. Hij wilde maar aandacht en dat ging van mijn tijd af!"

Dit getuigt ook van weinig respect!
Als dat een manier is om iemand af te wijzen, dan ben je bij mij ook verkeerd.
Paay is niets anders dan een media-h*er en Theo net zo.
Mensen het is televisie en één grote show met weinig inhoud!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:20

xx_Horsiex schreef:
katiavl schreef:

Helemaal niet, een voorbeeld kun je ook nemen aan hoe zelfverzekered Paay is, en hoe sterk ze is en hoe ze met Theo en zijn commentaar om is gegaan. Dat is een voorbeeld.

Daar heb je een punt :j