Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Alet74 schreef:Maar misschien heeft hij wel gewoon een Nederlands paspoort en stond zijn wieg gewoon in Den Haag![]()
Ja dat bedoel ik. Wat een vooroordeel een gekleurde medemens die zomaar gewoon met je praat, triest hoor.
Aranel schreef:Ik heb ook altijd gezegd dat hij niet op een natuurlijke manier aan z'n einde komtBen ook bang dat 'ie wordt neergeschoten/gestoken o.i.d.
Ik denk dat hij wel hoog eindigt in de verkiezingen eigenlijk! Veel mensen kunnen zich toch wel vinden in (sommige van) zijn ideeën..
Sannnn schreef:Ik denk ook wel dat hij niet normaal aan zijn einde komt. Dat hij neergestoken/ geschoten wordt vlak voor of na de verkiezingen.. Dat zijn partij dan zonder hem verder moet. Soort Pim Fortuyn achtig dus.
sarabande schreef:Sannnn schreef:Ik denk ook wel dat hij niet normaal aan zijn einde komt. Dat hij neergestoken/ geschoten wordt vlak voor of na de verkiezingen.. Dat zijn partij dan zonder hem verder moet. Soort Pim Fortuyn achtig dus.
Fortuyn had geen 5 zwaarbewapende mannen om hem heen.
En gezien de nummer 2 van de partij van Wilders net heeft toegegeven een alcohol probleem te hebben (wat heet hij ramt mensen nu niet alleen met woorden maar ook fysiek in elkaar als hij het er niet mee eens is) lijkt mij dat die partij zonder Wilders weinig levensvatbaar is.