Ik kan me totaal niet voorstellen dat zij over alles nagedacht heeft, ik vind de risico's belachelijk groot.
Daarom vind het ook schandalig dat haar ouders haar niet tegen houden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamboBeach schreef:Erg!? Ik quote het zelfs nog...
Yinnar schreef:Ik lees eigenlijk nergens iets over een wedstrijd. Met de tocht wil ze het wereldrecord voor de jongste solozeiler verbreken. Dus ik neem dan aan dat ze niet in een soort van "cordon" zeilt maar echt in haar uppie.
Shadow0 schreef:MamboBeach schreef:Erg!? Ik quote het zelfs nog...
Het heeft niet zoveel zin om hetzelfde te herhalen. Ik had het de eerste keer namelijk ook al gelezen, en er toen ook geen antwoord in zien staan. (Zie de vragen die ik erbij stelde. Je stelt wel allerlei dingen maar ik ben zo benieuwd of je kunt uitleggen waarom je dat zo ziet.) Door het nog eens te quoten wordt het niet ineens wel informatief.
KiWiKo schreef:dan is er het ingebouwde veiligheidsysteem inclusief GPS signalen om haar preciese locatie te vinden en dan zijn die boten sneller bij haar dan de haaien
MamboBeach schreef:Stel dan duidelijk je vraag aan mij?
KiWiKo schreef:nee hoor Bandida............. met zeezeilen is dat echt heel anders geregeld........![]()
![]()
dan vaart er een hospitaal schip dichtbij die alles opvangtdie zelfs naarbij vaart als er langer dan 2 uur geen radio contact is geweest............ regelemtair
Shadow0 schreef:MamboBeach schreef:Stel dan duidelijk je vraag aan mij?
GoedWat vind jij een aanvaardbaar risico om toe te staan? Wanneer mag een ouder beslissen het risico op ongevallen of problemen wel te nemen, en wanneer kan dat niet meer? Hangt dat er alleen van af hoe dichtbij de ouders zijn? Of zijn er meer dingen die meespelen? En wat vind je van de geschiedenis van dit meisje - is het bv wel verantwoord om een kind alleen naar Engeland te laten zeilen? En als je dat niet vindt, mag ze dan wel alleen in een zeilbootje op een middag op de plas? Waar liggen volgens jou de grenzen tussen wat wel kan en wat niet meer kan?