Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:10

Dat kunnen zij niet weten. Vind het heel verstandig als ze dat doen en het zou zomaar kunnen dat het zelfs verplicht word. :)

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:11

Ik weet niet wat ik geloofwaardiger vind..
Geen stijl of dit verhaal.. :') :+

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:14

_Sigrid_ schreef:
HOAX alarm!

Ik quote mezelf nog maar even. Ongelofelijk dat hier al 26 pagina's over geluld wordt en dat bijna niemand in ziet dat dit dus gewoon niet waar kán zijn. Daar hoef je toch geen School voor Journalistiek voor gedaan te hebben? (maargoed...blijkbaar wel dus aangezien ik het meteen al doorhad)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:21

Sigrid, dat bericht is al pagina's lang ontkracht. De zender heeft formeel ontkend, er zijn verschllende media de tattoo al van dichtbij hebben gezien en zelfs zeer bekende tatoeëerders zien niet dat het nep is, maar eerder slecht gemaakt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:24

_Sigrid_ schreef:
_Sigrid_ schreef:
HOAX alarm!

Ik quote mezelf nog maar even. Ongelofelijk dat hier al 26 pagina's over geluld wordt en dat bijna niemand in ziet dat dit dus gewoon niet waar kán zijn. Daar hoef je toch geen School voor Journalistiek voor gedaan te hebben? (maargoed...blijkbaar wel dus aangezien ik het meteen al doorhad)

Ik geloof dat jezelf ook een beetje overschat want goed lezen kan je duidelijk niet, er word nl al een heel aantal pagina's lang gezegd dat het verhaal van geen kanten klopt. :')

hoax was het niet, de zender heeft dat ontkent. Dat was een flauwe grap van een luisteraar. Tenzij carglass nog iets te bekennen heeft is het geen grap vanuit de media.

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:03

het is hier in Belgie 100x op tv geweest.

Het meisje liegt zo hard :P
Ben er bijna zeker van haha

Wie valt in slaap als ze tatoo zetten? komaan doet toch beetje pijn en bij zoiets belangrijk val je niet snel in slaap hé :P
en die tekenen het eerst en dan laten ze het zien als het goed is, dus wrs vond ze het goed.

Haar papa vond het niet mooi en toen begon ze ineens te zeggen dat het niet mooi is en fout is en zoals een dramaqueen.

Sorry maar somebody needs attention here :P

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:08

wauw oke ze ziet er niet uit! maar sorry, welke **** laat een tattoeage zetten als je niet dezelfde taal spreekt als de tatoeëerder!? nou ik dus niet :Y)

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:30

Is het niet al bekend gemaakt dat het een marketingstunt van radiozender is ? :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:36

De radiozender ontkent het, net zoals de nationale omroep.
Dit is al vanaf pagina 21 regelmatig herhaald.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 13:12

Net de kamervragen erover op tv, zoomen ze in op het sterrenpatroon op een tapijt. :=
Ze willen nu 2 dgn bedenktijd gaan verplichten en de tatoeist moet inschatten of de persoon mature genoeg is voor de tattoo die diegene wil.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 13:13

lol @ pharagirlke :))

Volgens onderzoek blijkt dat de inkt 2 cm diep zit terwijl een tatoe normaal maar 3 mm diep mag. Verder vind ik het nog niet zo gek dat ze "in slaap viel", waarschijnlijk is ze flauwgevallen van het moment dat de tatoeerder aan haar slaper bezig was.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 13:19

_Sigrid_ schreef:
_Sigrid_ schreef:
HOAX alarm!

nou nou applaus voor jezelf dan maar, maar die neem ik dan ook weer van je af want als je wél verder had gelezen zou je wat meer up to date zijn over dit gebeuren ;)
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 20-06-09 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 13:19

lieniminnie schreef:
wauw oke ze ziet er niet uit! maar sorry, welke **** laat een tattoeage zetten als je niet dezelfde taal spreekt als de tatoeëerder!? nou ik dus niet :Y)

mooie woordgrap

@ Evantia... Geloof jij echt dat de inkt 2 cm diep zit? Dwars door de schedel heen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 13:21

onmogelijk, ten eerste de naald is niet zo lang, ten 2de, bij je neusvleugel alleen al red je niet eens 1 cm zoals iemand hier al herhaalde :j

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 14:11

Evantia schreef:
lol @ pharagirlke :))

Volgens onderzoek blijkt dat de inkt 2 cm diep zit terwijl een tatoe normaal maar 3 mm diep mag. Verder vind ik het nog niet zo gek dat ze "in slaap viel", waarschijnlijk is ze flauwgevallen van het moment dat de tatoeerder aan haar slaper bezig was.

Daar geloof ik dus geen klap van....
Je neusvleugel en voorhoofd zijn niet eens zo diep. Daar kan die naal nóóit 2 a 3 cm erin zijn gegaan.
Bovendien vraag ik mij dan af met wat voor naald die beste man werkt, want 3 cm voor een tattoo naald? Waar heeft hij díe gekocht?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 14:14

Ik denk persoonlijk dat als een naald 2cm diep je slaap ingaat dat je die zaak echt niet verlaat zonder ambulance :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 14:15

dan had haar gezicht er ook niet zo uitgezien, want 2 a 3 cm kan je vergelijken met snijden met een mes.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 14:53

Trouwens, wat ik me daar nog steeds bij afvraag:

1) Als je flauwvalt, is het dan niet normaal dat je spieren verslappen en je gaat 'knikkebollen'. Het lijkt me dat net het hoofd de allermoeilijkste plek is om te blijven doordoen wanneer iemand helemaal slap is.

2)Hoe lang duren 56 sterren wel niet? Hoe lang moet ze dan wel niet buiten westen geweest zijn? Lijkt me ook niet gezond...

Wat ze vertelt, het is gewoon onmogelijk. Als ze nu eens gewoon de waarheid zou vertellen, dan werden er niet zo grapjes over gemaakt. Wat ik erg vind, is dat er ziekenhuizen hebben aangeboden om het gratis te laten weghalen. Andere mensen moeten fortuinen betalen om een tattoo te laten weghalen waar ze spijt van hebben, en zij hangt een l*lverhaal op in de media en ze krijgt langs alle kanten aanbiedingen...

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 15:25

whahaha! Er moet toch een alarmbel gaan rinkelen als de tattoeerder op je neus bezig is!?!?

Kan me niet voorstellen dat je hier doorheen slaapt. familie ging een ijsje halen, jammer dat ze niet eerder terug zijn gekomen voor haar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 15:32

kan me idd ook niet voorstellen dat je in slaap valt bij een tattoo zetten :)

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 15:35

Ik begin er nu toch steeds meer benieuwd naar te raken hoe en wat....eerst was ik geschokt, toen vond ik alles niet geloofwaardig en nu...tja, ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken eigenlijk...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:10

Ik ben woensdag naar mijn tattoeerster geweest en heb mijn tattoo in laten kleuren, nou no way dat ik dan in slaap kan vallen hoor.
Overigens zei zij ook dat als er iemand flauw valt dat je gelijk moet stoppen en dat je dan een andere keer verder moet gaan. Je kan dan niet die tattoo nog afmaken. Tenminste het is niet bepaald verantwoord. Als ze ineens omvallen schiet je gruwelijk uit volgens mij.
Ik weet niet hoe een tattoo er na een paar dagen uit ziet omdat de mijne op mijn rug zitten, dus kan het niet zo goed zien. Maar zo zag het eruit de dag erna
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:29

Als je die man ziet, dan denk je toch ook wat is dit voor een rare griezel? Die vind het dus normaal dat je een heel gezicht tatoeëert. Die man heeft vast een heleboel sterren getekend om haar uit te laten kiezen en toen tekende ze 3 in de lucht en dacht hij, oke, allemaal en dan in de vorm van een 3 :D :D :D :D Kan mij ook voorstellen dat hij die associatie maakt, gezien zijn eigen gezicht... :+

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:07

Ik vind het toch maar een raar verhaal.
Ik snap echt niet hoe je bij zoiets in slaap kan vallen, de andere optie die hier al eerder is genoemd is flauwvallen.
Maar dat merkt die tatoeeerder dan toch?
Mij lijkt dan dat je er mee stopt, maar okee...
Het blijft raar :\

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:16

fojoe schreef:
dat vind ik een heel goed idee.
in België zijn ze nu een wetsvoorstel aan het uitwerken om een bedenktijd verplicht te maken bij het zetten van een tattoo.
ik vind het een heel goed idee om voor die bedenktijd de tattoo dan in alcoholstift oid te zetten.
iig iets wat er zeker een paar dagen op blijft, zodat je het effect en de reacties van anderen voor jezelf goed kan inschatten.

als ik bij iedereen het erop moet tekenen eerst.... nee dat is geen doen :n
ik ga er iig niet aan beginnen hoor, ik neem aan dat mensen er zelf over nadenken, en eerlijk gezecht, als impuls gaat toch niet, we hebben een wachttijd van 3-5 maanden

ikzelf doe geen gezichttattoos, en menig collega met me. daaronder vallen ook handtattoos (muv ringetjes), die kom je maar laten volkleuren als je meer tattoos hebt dan ik

ik ga nog eens goed kijken naar een foto, maar ik dacht dat het wel erg echt uitzag.. in tegenstelling tot sommige reacties die ik hier lees