Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Sigrid_ schreef:HOAX alarm!
_Sigrid_ schreef:_Sigrid_ schreef:HOAX alarm!
Ik quote mezelf nog maar even. Ongelofelijk dat hier al 26 pagina's over geluld wordt en dat bijna niemand in ziet dat dit dus gewoon niet waar kán zijn. Daar hoef je toch geen School voor Journalistiek voor gedaan te hebben? (maargoed...blijkbaar wel dus aangezien ik het meteen al doorhad)

_Sigrid_ schreef:_Sigrid_ schreef:HOAX alarm!
Ik quote mezelf nog maar even. Ongelofelijk dat hier al 26 pagina's over geluld wordt en dat bijna niemand in ziet dat dit dus gewoon niet waar kán zijn. Daar hoef je toch geen School voor Journalistiek voor gedaan te hebben? (maargoed...blijkbaar wel dus aangezien ik het meteen al doorhad)
Evantia schreef:lol @ pharagirlke![]()
Volgens onderzoek blijkt dat de inkt 2 cm diep zit terwijl een tatoe normaal maar 3 mm diep mag. Verder vind ik het nog niet zo gek dat ze "in slaap viel", waarschijnlijk is ze flauwgevallen van het moment dat de tatoeerder aan haar slaper bezig was.
Kan mij ook voorstellen dat hij die associatie maakt, gezien zijn eigen gezicht...
fojoe schreef:dat vind ik een heel goed idee.
in België zijn ze nu een wetsvoorstel aan het uitwerken om een bedenktijd verplicht te maken bij het zetten van een tattoo.
ik vind het een heel goed idee om voor die bedenktijd de tattoo dan in alcoholstift oid te zetten.
iig iets wat er zeker een paar dagen op blijft, zodat je het effect en de reacties van anderen voor jezelf goed kan inschatten.