Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Nee maar het wordt niet gedaan bij mensen die terminaal ziek zijn, maar bij mensen waar sprake is van een ondraaglijk lijden.
Twiggy2008 schreef:Nikka schreef:Nee maar het wordt niet gedaan bij mensen die terminaal ziek zijn, maar bij mensen waar sprake is van een ondraaglijk lijden.
Ook bij mensen die zo bespaard worden om ondraaglijk te gaan lijden.
paix schreef:en ik lees ook dat die G. het ook niet gedaan heeft.
paix schreef:en ik lees ook dat die G. het ook niet gedaan heeft.
paix schreef:Ceriel bedoel ik ja! (Kon zo 123 niet op de naam komen).
En ik vind dat grapje met de pyton toch wel heeel anders dan dit grapje...
sax89 schreef:waarschijnlijk gaat het dus gewoon wel om een "grapje"
kan er echt niet om lachten, ik vind dat je hiermee niet mag spotten.
gister rtl boulevard gekeken en toen hebben ze gegevraagd om reacties en toen is waarschijnlijk bekent geworden dat het om een grappenmaker gaat...
Onassa schreef:Het was in het weekend en dan word er geen euthanasie gepleegd ,dus ergens kan het ook niet waar zijn.
Citaat:Ceriel van E. laat op zijn hyve-pagina weten dat hij het absoluut niet is. "Laat ik over 1 ding duidelijk zijn, ik was die beller naar 3FM niet. Een grapje vind ik leuk, zoals met dat Python-filmpje, maar een terminale euthenasie-patient spelen live op de radio zou ik niet eens durven", zo zegt Ceriel. Of hij echt de waarheid spreekt, of dat hij liegt, is nog niet bekend. Een doelloos feitje tussendoor: Ceriel van E. heeft op Wikipedia meerdere keren het Coldplay artikel gewijzigd. Het nummer wat hij bij 3FM aanvroeg, Viva la Vida, was van Coldplay.
pubelia schreef:Ik geloof er zelf ook nog niet zo in dat die ceriel het heeft gedaan. Als ik eerlijk ben. Bij alle grapjes die hij heeft gemaakt heeft hij het toegegeven dat hij het gedaan heeft. Waarom zou hij dat nu niet doen? Die jongen is nu toch al voor een best wel lange tijd getekent. Want voor veel mensen is een vinger wijzing al genoeg om niks meer met hem te maken te hebben.
WildWings schreef:Kijk, als dat echt zo is Onassa, dan zou dat het eerste echt goede argument zijn naar mijn mening om het niet te geloven bijv.
"Een doelloos feitje tussendoor: Ceriel van E. heeft op Wikipedia meerdere keren het Coldplay artikel gewijzigd. Het nummer wat hij bij 3FM aanvroeg, Viva la Vida, was van Coldplay."
Zo flauw dat ze dat erbij zetten... echt van die stemmingmakerij.