Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_chou schreef:juval schreef:het is actie - reactie... ik vond de tekst van Timmermans net zo opruiend als de reactie van Wilders.
Hier ben ik het mee eens
Raineri schreef:En ook een slechte representatie voor de rechterflank in het algemeen! De schreeuwers ter rechterzijde voeren de boventoon nu, zijn echt nog wel flinke en nette rechtse partijen: CU, SGP en NSC .
Mis de tijd dat deugen nog iets heel normaals was en geen vies woord.
pien_2010 schreef:Raineri schreef:En ook een slechte representatie voor de rechterflank in het algemeen! De schreeuwers ter rechterzijde voeren de boventoon nu, zijn echt nog wel flinke en nette rechtse partijen: CU, SGP en NSC .
Heb jij die tijd nog meegemaakt dan![]()
Electra63 schreef:Ik vind het echt bizar en vooral dat er amper kritiek is op Wilders, niet door de media en niet door PVV-stemmers.
Die vrouw die toen bij het verkiezingsdebat die vraag over het eigen risico stelde, waarop Timmermans alle hoon over zich kreeg.
Zij was van de week bij Op1 en vond het eigen risico ineens niet meer belangrijk.
Ze was vreselijk boos nu op Omtzigt.
Ze heeft geen geld (schuldsanering), maar kan wel in het vliegtuig naar Hongerije op vakantie, waar ze toevallig achter GW zit. En nu is eigen risico niet meer belangrijk, maar vooral de immigratie.
Ik vind het heel dubieus, het lijkt allemaal afgesproken en niemand stelde een kritische vraag aan deze tafelgast.
pien_2010 schreef:Raineri schreef:En ook een slechte representatie voor de rechterflank in het algemeen! De schreeuwers ter rechterzijde voeren de boventoon nu, zijn echt nog wel flinke en nette rechtse partijen: CU, SGP en NSC .
Heb jij die tijd nog meegemaakt dan![]()
Raineri schreef:Ja klopt, maar heb de komst van Pim Fortuyn en Rita Verdonk gewoon meegekregen? Niet als een volwassene misschien maar kan prima verschil zien met hoe het eerst was. Daarnaast kan ik documenten en uitzendingen terugkijken. Paar maanden terug veel gelezen over de laatste fase van de paarse politiek. Je hoeft niet een bepaalde leeftijd te hebben ergens een mening over te hebben :o
dat lijkt dat je het zelf echt hebt meegemaakt dus ik dacht maar ze is toch nog heel jong. En dus spiekte ik even in je profiel. Maar ik snap nu hoe je het bedoelt. haha niets leeftijdshamingCitaat:Mis de tijd dat deugen nog iets heel normaals was en geen vies woord.
_chou schreef:juval schreef:het is actie - reactie... ik vond de tekst van Timmermans net zo opruiend als de reactie van Wilders.
Hier ben ik het mee eens
BigOne schreef:
Karl66 schreef:Waarom was de uitspraak van Timmermans niet handig en had hij beter na moeten denken? Het was een hele normale uitspraak binnen de politieke arena. Zonder het domme opruien van Wilders had niemand daar een oproep tot geweld in gezien. En om er überhaupt een oproep tot geweld in te zien, moet je je best wel in een paar flinke retorische bochten wringen.