Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Gooi maar open die beerput inderdaad![]()
Hopelijk lukt het toch om bij een paar simpele zielen de ogen te openen over Trump, die zijn eigen belang altijd voor laat gaan op het belang van anderen / het land / de wereld. Dat die man als een dictator wil regeren en juist zelf doet, waar hij anderen van beschuldigd.
Er zullen altijd mensen zijn die te diep in het konijnenhol zitten maar hopelijk kan dit bij een aantal de schellen van de ogen laten vallen dat Trump echt niet de nobele redder van de wereld is die zijn volgelingen denken
Ja, Biden is een ouwe knar. En een leeftijdsplafond zou wel een goed idee zijn
Want een president van nu 79 jaar....poeh dan zou je toch zachtjes aan wel wat rustiger aan mogen gaan doen en ben je logisch gezien wat minder scherp dan in je jongere jaren. Hij mompelt ook te veel en dat stotteren (dat hij altijd al heeft gehad) helpt ook niet
Maar al die nare YouTube kanalen van wie het winstmodel is om rottigheid over bekende mensen de wereld in te slingeren, verdraaien ook wel heel veel zaken ook hoor. Lekker creatief knippen enzo, waardoor dingen heel anders lijken dan ze zijn. Maarja, dat geeft zo lekker veel views en interactie met de kijkers, veel meer dan "Biden doet het eigenlijk best wel goed".
Trouwens die enge Trump wordt over een paar dagen ook alweer 76, dus ik vind het altijd wel een beetje typisch wanneer mensen zeggen dat Biden veel te oud is, en dat Trump een betere keuze zou zijn
Maarja dat past wel perfect bij de ongelofelijke kortzichtigheid van Trump aanhangers.
Het blijft wonderlijk dat zoveel mensen blijkbaar niet inzien hoe een nare man dit is.
Dat je kan twijfelen over of hij misschien toch (per ongeluk?) wel wat goede dingen heeft gedaan: alla.
Maar je bent toch wel echt stekeblind als je denkt dat deze man het beste voor heeft met iemand anders dan zichzelf
Dinopino schreef:Wat heeft Biden dan gedaan waardoor hij meer populariteit verdient dan Trump? Hoe staat het er dan nu in Amerika voor? De criminaliteit heeft o.a. in New York enorm toegenomen. John Deere gaat Amerika verlaten, en zijn bedrijf in Mexico voortzetten in 2024.
enzino schreef:Alles wat fout gaat onder Biden komt door Trump, en als er straks iets goed gaat onder Biden komt dat ABSOLUUT NIET door Trump!
Dinopino schreef:Persoonlijk denk ik dat die oorlog er niet was geweest. Trump was juist bezig de soldaten terug naar huis te halen, hij had het nooit zover laten komen. Hoeveel oorlogen heeft hij, in vergelijking met andere presidenten van USA gevoerd? Maar ik geef je gelijk die oorlog is niet de schuld van Biden. Je kan hem van veel betichten, helderheid is daar niet een van.
Heb hier zo'n comic, een mannetje ziet een hondedrol en de hond wijst naar de kat en die wijst naar de vogel en die roept Putin:-)
enzino schreef:IMANDRA schreef:Waar zeg ik dat het trumps schuld was?
Ik quote je toch niet? Ik geef alleen de strekking van je boodschap weer.
enzino schreef:Dat struikelen is wel een stuk grappiger. En vooral dan weer de excuses die erna komen: het waaide hard, de trap was glad, hij was zijn rollator vergeten, etc.![]()
Zonde van de tijd dat FBI onderzoek naar het protest rondom het Capitol trouwens, ze hadden veel beter gewoon hier op bokt kunnen vragen want iedereen weet hier meer dan wat de FBI in maanden bij elkaar heeft kunnen harken.