Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 15:53

Ben zo blij dat Trump niet aan de macht is. Wel jammer van die oorlog maar elk voordeel heeft zijn nadeel.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 16:33

pmarena schreef:
Gooi maar open die beerput inderdaad *\o/*

Hopelijk lukt het toch om bij een paar simpele zielen de ogen te openen over Trump, die zijn eigen belang altijd voor laat gaan op het belang van anderen / het land / de wereld. Dat die man als een dictator wil regeren en juist zelf doet, waar hij anderen van beschuldigd.

Er zullen altijd mensen zijn die te diep in het konijnenhol zitten maar hopelijk kan dit bij een aantal de schellen van de ogen laten vallen dat Trump echt niet de nobele redder van de wereld is die zijn volgelingen denken :=

Ja, Biden is een ouwe knar. En een leeftijdsplafond zou wel een goed idee zijn :j
Want een president van nu 79 jaar....poeh dan zou je toch zachtjes aan wel wat rustiger aan mogen gaan doen en ben je logisch gezien wat minder scherp dan in je jongere jaren. Hij mompelt ook te veel en dat stotteren (dat hij altijd al heeft gehad) helpt ook niet :(:)

Maar al die nare YouTube kanalen van wie het winstmodel is om rottigheid over bekende mensen de wereld in te slingeren, verdraaien ook wel heel veel zaken ook hoor. Lekker creatief knippen enzo, waardoor dingen heel anders lijken dan ze zijn. Maarja, dat geeft zo lekker veel views en interactie met de kijkers, veel meer dan "Biden doet het eigenlijk best wel goed".

Trouwens die enge Trump wordt over een paar dagen ook alweer 76, dus ik vind het altijd wel een beetje typisch wanneer mensen zeggen dat Biden veel te oud is, en dat Trump een betere keuze zou zijn :=

Maarja dat past wel perfect bij de ongelofelijke kortzichtigheid van Trump aanhangers.
Het blijft wonderlijk dat zoveel mensen blijkbaar niet inzien hoe een nare man dit is.

Dat je kan twijfelen over of hij misschien toch (per ongeluk?) wel wat goede dingen heeft gedaan: alla.
Maar je bent toch wel echt stekeblind als je denkt dat deze man het beste voor heeft met iemand anders dan zichzelf -O-

Ik verbaas me inderdaad ook nog steeds over de populariteit van Trumph.
En het kopieergedrag van andere politici.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 17:19

Wat heeft Biden dan gedaan waardoor hij meer populariteit verdient dan Trump? Hoe staat het er dan nu in Amerika voor? De criminaliteit heeft o.a. in New York enorm toegenomen. John Deere gaat Amerika verlaten, en zijn bedrijf in Mexico voortzetten in 2024.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 17:38

Dinopino schreef:
Wat heeft Biden dan gedaan waardoor hij meer populariteit verdient dan Trump? Hoe staat het er dan nu in Amerika voor? De criminaliteit heeft o.a. in New York enorm toegenomen. John Deere gaat Amerika verlaten, en zijn bedrijf in Mexico voortzetten in 2024.

Geen bestorming gestimuleerd om eend ergens te beginnen :)

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 17:47

Denk ook eerlijk gezegd dat hij dat niet eens voor elkaar zou krijgen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 18:51

Dinopino schreef:
De vraag is denk ik meer of je dat überhaupt moet willen, maar meerdere mensen binnen dit topic denken hier blijkbaar anders over :+

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 18:58

soesita schreef:
Gewoon een leeftijdsgrens inderdaad. Ik stel 75 voor. Probleem meteen opgelost. :D

Doe maar 70, stoppen in t jaar dat je 70 wordt lijkt me heel gezond voor wereldleiders.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 19:59

Levensverwachting in veel westerse landen ong. 85, maak er dat min 25 van, kunnen ze met de rest van de bevolking met pensioen. Met 60 nog aan zo'n baan beginnen lijkt mij wel oud zat eigenlijk.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 20:52

elnienjo schreef:
soesita schreef:
Gewoon een leeftijdsgrens inderdaad. Ik stel 75 voor. Probleem meteen opgelost. :D

Doe maar 70, stoppen in t jaar dat je 70 wordt lijkt me heel gezond voor wereldleiders.

Ben ik het eens een keer met je eens. 70 is stoppen. Zijn we in het najaar meteen van Poetin af. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 01:41

Dinopino schreef:

Als het waait die dag dan zal hij al 3 maal struikelen op de trap naar de deur :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 10:35

liever struikelen dan mensen aanzetten tot zoiets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 10:48

Dat struikelen is wel een stuk grappiger. En vooral dan weer de excuses die erna komen: het waaide hard, de trap was glad, hij was zijn rollator vergeten, etc. :D

Zonde van de tijd dat FBI onderzoek naar het protest rondom het Capitol trouwens, ze hadden veel beter gewoon hier op bokt kunnen vragen want iedereen weet hier meer dan wat de FBI in maanden bij elkaar heeft kunnen harken. ;)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 10:50

we weten allemaal dat enzino alles weet en altijd gelijk heeft toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 10:52

Ach, de resultaten van het FBI onderzoek zijn gewoon beschikbaar voor iedereen die weet hoe google werkt.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-22 16:11

Hoor dat er 1 iemand is gestorven tijdens deze aanval, dat is dan erger dan een oorlog? Denk dat het lijstje lastig wordt om Biden als een betere president neer te zetten.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 16:31

Dinopino schreef:
Hoor dat er 1 iemand is gestorven tijdens deze aanval, dat is dan erger dan een oorlog? Denk dat het lijstje lastig wordt om Biden als een betere president neer te zetten.

Die oorlog is niet de schuld van Biden en was er hoogstwaarschijnlijk ook geweest onder Trump.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 16:35

Alles wat fout gaat onder Biden komt door Trump, en als er straks iets goed gaat onder Biden komt dat ABSOLUUT NIET door Trump! :+

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-22 16:37

Persoonlijk denk ik dat die oorlog er niet was geweest. Trump was juist bezig de soldaten terug naar huis te halen, hij had het nooit zover laten komen. Hoeveel oorlogen heeft hij, in vergelijking met andere presidenten van USA gevoerd? Maar ik geef je gelijk die oorlog is niet de schuld van Biden. Je kan hem van veel betichten, helderheid is daar niet een van.

Heb hier zo'n comic, een mannetje ziet een hondedrol en de hond wijst naar de kat en die wijst naar de vogel en die roept Putin:-)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 17:31

enzino schreef:
Alles wat fout gaat onder Biden komt door Trump, en als er straks iets goed gaat onder Biden komt dat ABSOLUUT NIET door Trump! :+

Waar zeg ik dat het trumps schuld was?

Dinopino schreef:
Persoonlijk denk ik dat die oorlog er niet was geweest. Trump was juist bezig de soldaten terug naar huis te halen, hij had het nooit zover laten komen. Hoeveel oorlogen heeft hij, in vergelijking met andere presidenten van USA gevoerd? Maar ik geef je gelijk die oorlog is niet de schuld van Biden. Je kan hem van veel betichten, helderheid is daar niet een van.

Heb hier zo'n comic, een mannetje ziet een hondedrol en de hond wijst naar de kat en die wijst naar de vogel en die roept Putin:-)

Volgens mij haal je wat landen door elkaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 17:37

IMANDRA schreef:

Ik quote je toch niet? Ik geef alleen de strekking van je boodschap weer.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 17:40

enzino schreef:
IMANDRA schreef:

Ik quote je toch niet? Ik geef alleen de strekking van je boodschap weer.

Maar dat is de strekking van mijn boodschap helemaal niet. Mijn boodschap is dat wie ook president was van de VS, diegene er niet zo veel mee van doen had. Die oorlog was er gewoon gekomen, ongeacht wie er in het witte huis zat.

Ik vraag me ook af of Trump Putins acties uberhaupt had kunnen temperen ondanks dat hij zo’n fan van Putin is/was.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 17:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 17:43

Volgens mij is dat de strekking wel degelijk en zal het ook de strekking worden van je toekomstige berichten erover (gokje).

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 18:11

enzino schreef:
Dat struikelen is wel een stuk grappiger. En vooral dan weer de excuses die erna komen: het waaide hard, de trap was glad, hij was zijn rollator vergeten, etc. :D

Zonde van de tijd dat FBI onderzoek naar het protest rondom het Capitol trouwens, ze hadden veel beter gewoon hier op bokt kunnen vragen want iedereen weet hier meer dan wat de FBI in maanden bij elkaar heeft kunnen harken. ;)

Wat Biden met de huidige oorlog te maken heeft? Er is maar 1 schuldige en dat is Poetin, naar mijn mening. Hij is de bezetter en de agressor, die dit veroorzaakt heeft, met alle gevolgen.....

Je hoeft het niet op Bokt te vragen.
Iedereen kon de bestorming zien en de reactie ervoor en erna door Trumph.
Daarbij het verspreiden van fakenews.
Dat zou voldoende moeten zijn om Trumph nooit meer als President te willen hebben.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-22 18:12

Trump zelf zegt dat de oorlog er nooit was gekomen en het debacle van Afghanistan was bij hem ook niet gebeurd, met het materiaal voor de vijand achterlaten. De belastingen zonken onder zijn bewind en er was een historisch hoog aanbod aan werkgelegenheid. Er komen nu enorme aantallen illegalen het land binnen van wel 100 verschillende landen.

Maar heel simpele vraag, welke oorlog is er onder Trump begonnen?