Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hakkipilke87 schreef:echt hilarisch je post. en weet je de Trump beweging zal blijven bestaan als straks JD Vance de volgende president is, dus wen er maar aan
Cer schreef:Ik weet niet of t met geduld te maken heeft of toch gewoon een punt willen blijven maken
Gnome schreef:Laten we nou niet doen alsof in de VS een regime heerst dat net als in Iran gewoon tienduizenden mensen afslacht. Nu nog steeds ophangt omdat ze tegen het regime zijn.
Het Trump regime is echt verre van heilig maar ik vind het echt nog twee totaal verschillende werelden. Gelukkig.
fransje23 schreef:Ik hoop oprecht dat de EU landen zich niet mee laten slepen.
Wat mij betreft mag de handelsbazooka wel van de plank gehaald om de VS te sturen naar een duurzame oplossing van deze oorlog.
hakkipilke87 schreef:https://www.foxnews.com/ Trump geeft iran 48 uur uur om Hormuz open te stellen , als ze verstandig zijn doen ze dat ..
fransje23 schreef:Ik hoop oprecht dat de EU landen zich niet mee laten slepen.
Wat mij betreft mag de handelsbazooka wel van de plank gehaald om de VS te sturen naar een duurzame oplossing van deze oorlog.
BigOne schreef:hakkipilke87 schreef:https://www.foxnews.com/ Trump geeft iran 48 uur uur om Hormuz open te stellen , als ze verstandig zijn doen ze dat ..
Jij hebt blijkbaar niet door dat Trump niets meer te eisen heeft , hij heeft , doordat hij zich de oorlog in heeft laten rommelen door Israël een vijand wakker gemaakt die nooit een ander land heeft aangevallen. Israël heeft zich ook zwaar vergist, iron dome werkt niet. Trump kan wel eisen en voorstellen doen maar zo werkt het niet .
mysa schreef:hakkipilke87 schreef:die vijand is al tientallen jaren klaar wakker met alle dreigementen die ze uiten ,
Welke dreigementen bedoel je precies?
hakkipilke87 schreef:"Israël zal over 25 jaar niet meer bestaan": Ayatollah Ali Khamenei deed deze beroemde uitspraak in september 2015, kort na het sluiten van de nucleaire deal. Hij herhaalde dit in 2016, stellende dat het "zionistische regime" door gezamenlijke strijd van moslims zou verdwijnen.
"Kankergezwel": Khamenei heeft Israël herhaaldelijk omschreven als een "historisch kankergezwel" dat uit de regio moet worden "verwijderd" of "ontworteld".
"Toewijding aan vernietiging": Zelfs meer gematigd geachte leiders, zoals president Masoud Pezeshkian in juli 2024, bevestigden bij hun aantreden de steun aan het "verzet" tegen het "onwettige zionistische regime".
mysa schreef:hakkipilke87 schreef:"Israël zal over 25 jaar niet meer bestaan": Ayatollah Ali Khamenei deed deze beroemde uitspraak in september 2015, kort na het sluiten van de nucleaire deal. Hij herhaalde dit in 2016, stellende dat het "zionistische regime" door gezamenlijke strijd van moslims zou verdwijnen.
"Kankergezwel": Khamenei heeft Israël herhaaldelijk omschreven als een "historisch kankergezwel" dat uit de regio moet worden "verwijderd" of "ontworteld".
"Toewijding aan vernietiging": Zelfs meer gematigd geachte leiders, zoals president Masoud Pezeshkian in juli 2024, bevestigden bij hun aantreden de steun aan het "verzet" tegen het "onwettige zionistische regime".
Maar denk je dan dat die dreigementen serieus zijn te nemen?
Ik denk dat het gebral is. Zoals er in de wereld zoveel gebrald wordt.
Men weet echt wel dat als ze een grootschalige actie opzetten om Israël te vernietigen, ze zelf een dag later ook niet meer bestaan. Ook zonder Trump.
hakkipilke87 schreef:die vijand is al tientallen jaren klaar wakker met alle dreigementen die ze uiten , Trump stelt weer een grens en geeft ze 48 uur de tijd , weer een daadkrachtig handelen . ik hoop dat Trump en Netanyahu de klus snel klaren in het midden oosten