LadyMadonna schreef:Maar vuurneon, laat een ieder dat voor zichzelf beslissen en gooi er geen protocol op
Dat laat ik aan het committee over en respecteer hoe dan ook hun keuze en ik herdenk dan zelf wie of wat ik wil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:De journalisten gaan op eigen houtje en op eigen risico. Daar heeft Nederland geen verantwoording over.
Heb vandaag van diverse journaliste. Gelezen dat ze vertrekken omdat het te dichtbij komt.
geerke schreef:R12312 schreef:
Het gaat over militair ingrijpen om meer kans te hebben om de plaats van delict te onderzoeken. Jij roept dat ze wel ff zouden ingrijpen, en dat wordt juist weerlegd.
dat hoeft echt niet meer...we zijn nu 11 dagen verder.Iedereen daar,bevolking enzo hebben 11 dagen de tijd gehad om in het wrak te 'roeren'.Alle bewijslast is verdwenen.
Maar dat heb ik mevr.Appelbaum vorige week al horen zeggen.Dat de kans erg klein is op gedegen onderzoek.
Maar geen militairen sturen omdat het daar te gevaarlijk is snap ik niet.Die stuur je toch juist naar plekken waar iets aan de hand is?Dat is hun werk toch?
stefje schreef:Je weet niet van het geidentificeerde lichaam of dit nog compleet was of niet, kan ook slechts een deel zijn... Ik heb de uitspraken inderdaad gehoord op tv. Zelfs geharde zeer ervaren mensen waren geschokt... Het schijnt heel vreselijk te zijn. Hij zei het in zoveel mogelijk bedekte termen, voor de nabestaanden.
BootsScoot schreef:stefje schreef:Je weet niet van het geidentificeerde lichaam of dit nog compleet was of niet, kan ook slechts een deel zijn... Ik heb de uitspraken inderdaad gehoord op tv. Zelfs geharde zeer ervaren mensen waren geschokt... Het schijnt heel vreselijk te zijn. Hij zei het in zoveel mogelijk bedekte termen, voor de nabestaanden.
Mijn partner zit bij een van de teams. De uitspraken op tv zijn nog zacht uitgedrukt.de identificatie is echt een hele klus.
LadyMadonna schreef:Er gaat nu weer een of andere petitie rond dat ze weet ik veel hoeveel duizend leuks moeten hebben, want alle lichamen moéten terug!
En als ik dan die reacties lees... Ga ik maar weer met plaatsvervangende schaamte in een hoekje zitten....
Blue_Eyes schreef:Ze denken dat ze ervoor kunnen zorgen dat alle lichamen gegarandeerd terug in Nederland komen door een burgerinitiatief aan te gaan bieden bij de regering. Maar wat kan de regering (in de persoon van Rutte) daaraan doen? Wat niet kan, kan niet, hoe zuur ook.