Sientje schreef:Iemand vandaag die politiechef gehoord, over wat er tijdens het forensisch onderzoek, na openen van de zakken, is aangetroffen?
Lichamen in tig stukjes?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:purny schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Neergeschoten-Boeing-777/article/detail/3703828/2014/07/28/Herdenkingsconcert-voor-slachtoffers-MH17-in-Gelredome.dhtml
Deze al tegengekomen? Een keer een concert kan ik me wel voorstellen maar het hoeft geen jaarlijks terugkerend iets te zijn. En gaan ze toegang vragen? Daar kan ik al helemaal niet tegen...
Ik denk dat iedereen zo een graantje wil meepikken....
Gewoon een gedenkplek creeeren met een mooi monument, waar iedereen naartoe kan en eens per jaar een gedenkceremonie daar ter plaatse.
Eerlijk....over een jaar of 2 jaar staat niemand er meer bij stil, behalve de naasten.
De Bijlmerramp, tripolislachtoffers of bv de watersnoodramp ed worden toch ook geen concerten voor gegeven?
stefje schreef:Er gaan ook stemmen op om ze 'mee te nemen' in de 4 mei herdenking. Om de link te leggen dat het in feite ook oorlogsslachtoffers zijn. Ik zelf zie zowel redenen voor, alsook tegen. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, maar er zit ook wat in...
stefje schreef:Je weet niet van het geidentificeerde lichaam of dit nog compleet was of niet, kan ook slechts een deel zijn... Ik heb de uitspraken inderdaad gehoord op tv. Zelfs geharde zeer ervaren mensen waren geschokt... Het schijnt heel vreselijk te zijn. Hij zei het in zoveel mogelijk bedekte termen, voor de nabestaanden.
vuurneon schreef:Ik hoop dat iedereen de juiste delen ook meekrijgt, hoewel je dat zelf natuurlijk niet meer kan zien maar voor het idee wel zo mooi dat je geliefde zo goed als compleet weer teruggegeven wordt aan de aarde (of crematie, maar dat klinkt minder mooi dan teruggeven aan de aarde)
geerke schreef:Sientje schreef:Lekker op tijd: http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... chten.html
er is nog steeds geen enkele expert op de plek geweest....er was net een intervieuw op t.v met een journalist.Er was geen mens bij het wrak.Ook geen vechtende mens.
Worden we niet in de maling genomen?
De hele dag worden overal sateliet beelden van genomen,en in dit geval weten ze niet waar het toestel door geraakt is en waar het vandaan kwam?