Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Gewoon-nieuws is een nogal gekleurde site... Complottheorieen zoeken is hun core business.
Sientje schreef:Lekker op tijd: http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... chten.html
Suzanne F. schreef:Nou wat ik vooral zo raar vindt is dat de verslaggevers er al een week rondlopen en kunnen filmen en foto's kunnen maken maar dat er geen onderzoekers naar toe zouden kunnen.
Ik snap dat niet.
geerke schreef:Suzanne F. schreef:Nou wat ik vooral zo raar vindt is dat de verslaggevers er al een week rondlopen en kunnen filmen en foto's kunnen maken maar dat er geen onderzoekers naar toe zouden kunnen.
Ik snap dat niet.
dat snap ik dus ook niet....wat wel goed uitkomt nu is dat ze in Donetsk gaan boren naar schaliegas.Omdat de aandacht daar nu toch niet ligt.Terwijl de bevolking tegen is.
Wie weet heeft Amerika dat vliegtuig wel uit de lucht geschoten...
geerke schreef:Sientje schreef:Lekker op tijd: http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... chten.html
er is nog steeds geen enkele expert op de plek geweest....er was net een intervieuw op t.v met een journalist.Er was geen mens bij het wrak.Ook geen vechtende mens.
Worden we niet in de maling genomen?
De hele dag worden overal sateliet beelden van genomen,en in dit geval weten ze niet waar het toestel door geraakt is en waar het vandaan kwam?
Kamy schreef:Pas op dalijk krijg je het verwijt dat je onzin verhalen verteltmaar dit is ook precies wat Ik bedoelde met mijn referentie naar de andere mh die in de oceaan zou liggen. Men weet alles vanuit satelliet beelden. En nu willen we de waarheid en wordt er gezwegen en alles is telkens anders. De recorders waren ongeschonden en ze zouden duidelijk maken dat het een raket inslag was. Hou op met die halve verklaringen! Geef zodra het kan (tis toch een crime scene met bijbehorende regels) alle info vrij! Maar ja dan weet de hele wereld het en ik vraag me af of dat de bedoeling is....
Sientje schreef:Kamy schreef:Pas op dalijk krijg je het verwijt dat je onzin verhalen verteltmaar dit is ook precies wat Ik bedoelde met mijn referentie naar de andere mh die in de oceaan zou liggen. Men weet alles vanuit satelliet beelden. En nu willen we de waarheid en wordt er gezwegen en alles is telkens anders. De recorders waren ongeschonden en ze zouden duidelijk maken dat het een raket inslag was. Hou op met die halve verklaringen! Geef zodra het kan (tis toch een crime scene met bijbehorende regels) alle info vrij! Maar ja dan weet de hele wereld het en ik vraag me af of dat de bedoeling is....
Satelliet-beelden, heb je alleen maar, als het niet bewolkt is..
Sientje schreef:Kamy schreef:Pas op dalijk krijg je het verwijt dat je onzin verhalen verteltmaar dit is ook precies wat Ik bedoelde met mijn referentie naar de andere mh die in de oceaan zou liggen. Men weet alles vanuit satelliet beelden. En nu willen we de waarheid en wordt er gezwegen en alles is telkens anders. De recorders waren ongeschonden en ze zouden duidelijk maken dat het een raket inslag was. Hou op met die halve verklaringen! Geef zodra het kan (tis toch een crime scene met bijbehorende regels) alle info vrij! Maar ja dan weet de hele wereld het en ik vraag me af of dat de bedoeling is....
Satelliet-beelden, heb je alleen maar, als het niet bewolkt is..
purny schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Neergeschoten-Boeing-777/article/detail/3703828/2014/07/28/Herdenkingsconcert-voor-slachtoffers-MH17-in-Gelredome.dhtml
Deze al tegengekomen? Een keer een concert kan ik me wel voorstellen maar het hoeft geen jaarlijks terugkerend iets te zijn. En gaan ze toegang vragen? Daar kan ik al helemaal niet tegen...