Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yucome schreef:Cool half 6 heb ik rijles dan sterf ik op me pony.
Jukurensha schreef:half 6 pas toch?
Yucome schreef:Cool half 6 heb ik rijles dan sterf ik op me pony.
dovish schreef:Wie zegt dat we nu niet met zijn allen inclusief de hele wereld nu in het zwarte gat zitten?
dovish schreef:Wie zegt dat we nu niet met zijn allen inclusief de hele wereld nu in het zwarte gat zitten?
Anne_Sea schreef:Verdwaalde zwerfkei in space!CandyQueen schreef:Haha, leuke vliegende wezens. . Misschien leven we nog wel als die asteroïde voorbij komt, we hebben dit ook allemaal al overleeft.
Als de wàt voorbijkomt?
Anne_Sea schreef:Jukurensha schreef:half 6 pas toch?
Dan begin ik niet voor half 6 met mijn huiswerk
Jukurensha schreef:Yucome schreef:Cool half 6 heb ik rijles dan sterf ik op me pony.
Ach nou, mooie manier om dood te gaan toch![]()
Jammer dat het vandaag al is, want wou morgen nog wel even touren op de motor met een vriend van me
ecyoj schreef:oliebol zeg
ik ga maandag op vakantie
Mayflower_ schreef:Ach ik heb al even een muggenplakstrip opgeplakt in de kamer, voor het geval de aliëns ons komen aanvallen.
Jukurensha schreef:Yucome schreef:Cool half 6 heb ik rijles dan sterf ik op me pony.
Ach nou, mooie manier om dood te gaan toch![]()
Jammer dat het vandaag al is, want wou morgen nog wel even touren op de motor met een vriend van me
Mayflower_ schreef:Ach ik heb al even een muggenplakstrip opgeplakt in de kamer, voor het geval de aliëns ons komen aanvallen.