Nadya schreef:Chiqa schreef:Een mens heeft dat niet nodig hoor, maar lekker is het wel
Ze bedoelt dat mensen dat mentaal wel eens nodig hebben, denk ik, hahaha.....
Precies haha.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:Chiqa schreef:Een mens heeft dat niet nodig hoor, maar lekker is het wel
Ze bedoelt dat mensen dat mentaal wel eens nodig hebben, denk ik, hahaha.....
katiavl schreef:En ze waren hun vier maand oude baby hamburger aan het geven.
katiavl schreef:Denk niet dat er veel zijn die honderd wegen en denken ooh ja jammer
Chiqa schreef:katiavl schreef:Denk niet dat er veel zijn die honderd wegen en denken ooh ja jammer
Wat zouden ze dan wel denken volgens jou Katia?
katiavl schreef:ik ben een vet varken, op naar het volgend dieet.
Chiqa schreef:katiavl schreef:ik ben een vet varken, op naar het volgend dieet.
Je heb gelijk hoor....dieet van een weekje...hooguit twee, en daarna maar weer volop gaan eten want het helpt toch niet hup gooi maar in de slachtofferrol.
Als je af wil vallen moet er wat gebeuren, je heb het immers zelf zover laten komen.
Chiqa schreef:Nee hoor scheer ze niet allemaal over een kam, maar wat ik heb gezien kan ik heb gezien vertoont dit gedrag, sja kan je mij het dan kwalijk nemen dat ik mn pet dr niet meer zo hoog voor op hen staan?
Ik ben jaren lang te mager geweest, altijd maar opmerkingen : "vreet jij wel genoeg? jeej wat ben jij mager gaat het wel goed met je? en dan al die bijnamen" ....
Ik die dat ook weer in dit topic terugkomen, wordt keihard overheen gelezen, ach mensen die mager zijn hebben niets te klagen, keihard je best doen om aan te komen, bewegen vermijden ja want anders val je weer af.....
En daar mag niets van gezegt worden. Als je dikke mensen aanspreekt op hun gedrag beledig je ze en als je magere mensen aanspreekt moeten ze dr maar tegen kunnen?
Het zit even goed.
Pas als ik zie dat mensen écht hun best doen, of hebben gedaan wil ik dr wel een goed woord over en mee doen, niet eerder.
Cer schreef:Meestal is het wel een slachtofferrol. Ik denk dat mensen die te dik zijn door verkeerd eten nog altijd in de meerderheid zijn tegenover mensen die te dik zijn door medicijngebruik...
Cer schreef:Maar zijn er zo niet altijd excuses om iets te eten wat eigenlijk niet goed voor je is? Want waarom zou je die curryworstjes nemen?
En als ik zo bij de McDonalds kijk, geloof ik nooit dat alle klanten daar met overgewicht toevallig een metabole ziekte hebben...
Nogmaals, het kan wel, maar de meerderheid zal gewoon niet gezond eten...
katiavl schreef:En dat bedoel ik dus met in het openbaar eten,
Eet je een ijsje, of is een frietje om de paar maand in het openbaar kijken mensen je aan (wat van de dietiste mag).
De dikke eet weer, en het is door voeding.
Cer schreef:En er zijn meer verslavingen waar lastig af te komen is. Voeding is nog lastiger omdat je er altijd mee geconfronteerd wordt..
katiavl schreef:Maar ik zit veel op gewichtswebsites, vind leren van mensen gewoon fascinerend. En hoeveel er eigenlijk eten door verdriet is angstaanjagend