Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missnynke schreef:maar die grote 7, wat wordt er met groot bedoeld, lijkt me niet het jaartal, die cijfers zijn even groot.
Dat kan ook iets anders zijn, wereldleiders, tropische stormen, landen ed. Iets groots waarvan er 7 zijn....
Juul schreef:Redrumfox schreef:Ik las ergens iets over een (blijkbaar belangrijke?) man - waarvan ik de naam niet meer weet - die het volgende op zijn sterfbed had gezegd:
de 1e troef zijn rampen (tsunami?)
de 2e troef zijn terroristische aanslagen (9/11?)
en de 3e, en daarmee laatste troef zijn fake aliën invasies (nepperds dus)
... om de hele wereld onder 1 (= amerikaanse?) regering te krijgen.
En aangezien er veel ufo meldingen zijn geweest de laatste tijd.. Of zit ik nou te spoken?
Dus misschien is dat wel ''het''.
Maar dit is wel weer typisch zoiets als dat de wereld met de eeuwwisseling zou vergaan etc. Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn, maar het is zo typisch.
dewindhoek schreef:Ik lees al even mee maar me niet gemeld.
Ik zit net nog even het versje te lezen maar zou de 7 niet kunnen slaan op de 7 werelddelen. Wat er daarmee
Verder heb ik thuis een boek met de uitleg van Nostradamus en daar staat dit versje niet in voor 2007.
Nu zie ik dat het centurie 10 - kwatrijn 74 is en dit zou slaan op 2074. Althans volgens de uitleg in het boek. Voor een heel milenium is dat nog steeds dicht bij.
Redrumfox schreef:[naam] schreef:Maar dit is wel weer typisch zoiets als dat de wereld met de eeuwwisseling zou vergaan etc. Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn, maar het is zo typisch.
Hoezo vergelijk je dat met ''dat de wereld met de eeuwwissling zou vergaan''? Dat is iets wat gewoon kan gebeuren, de drie dingen die ik noem worden door mensen veroorzaakt.
maikeltje schreef:Hmmm, als dieren het kunnen aangeven......Mijn Berner poept sinds twee dagen regelmatig binnen, hij is 6 jaar en heeft dit nooit eerder gedaan
Juul schreef:Mijn dieren vertonen trouwens geen apart gedrag ofzo
russel schreef:Was dat niet een paar jaar geleden, ongeveer toch iets van 3 a 4 jaar geleden dat christus zou verschijnen in een dorpje in Spanje.
Een ex-baas van mij had daar een hotel gehuurd, maar ik was al weg bij dat bedrijf om te horen hoe en wat..![]()
![]()
Misschien was dat HET en heeft niemand het kunnen waarnemen...
Schimmelig schreef:russel schreef:Was dat niet een paar jaar geleden, ongeveer toch iets van 3 a 4 jaar geleden dat christus zou verschijnen in een dorpje in Spanje.
Een ex-baas van mij had daar een hotel gehuurd, maar ik was al weg bij dat bedrijf om te horen hoe en wat..![]()
![]()
Misschien was dat HET en heeft niemand het kunnen waarnemen...
Misschien hebben we wel iets op 7-7-2007 gemist
Ronja schreef:7-7-'07 was toch dat wereldwijde concert? Misschien was dat het wel. Heeft heel de wereld kunnen aanschouwen
SAKKIA schreef:Ronja schreef:7-7-'07 was toch dat wereldwijde concert? Misschien was dat het wel. Heeft heel de wereld kunnen aanschouwenDat we daar nou niet eerder aangedacht hebben he
![]()