Diablo schreef:Goedkeuren? Nooit zal ik het goedkeuren dat ze mijn kind wat aandoen. Gelukkig kan ik ook niet zeggen wat ik er écht van zou vinden, want ik hoop toch dat mijn kinderen dit soort enge dingen nooit zullen gaan halen. Maar als dit in de wet zou staan en dus een bekende consequentie is van een verschrikkelijk misdrijf dat gepleegd is, zou ik daar misschien wel vrede mee hebben.
Maar nogmaals, ik denk niet dat je familie van verkrachters en moordenaars moet vragen wat een geschikte straf voor hun kind is.
Nee je haalt het wel keer op keer aan in dit topic ... maar over de keerzijde wil je niets horen ..
Ik ben zelf ook moeder van 3 kinderen ze zijn alles voor mij .... ik probeer ze alle goede dingen mee te geven respect liefde voor hun medemens/dieren/natuur.... te beschermen tegen kwaad verkeerde invloeden enz ...
Ik heb de keerzijde meegemaakt mijn broer verongelukte door een dronken idioot die veel meer op zijn kerfstok had .... Ik zou NOOIT willen dat er op de dader proeven of wat dan ook zouden worden uitgevoerd ..
Hij is gestraft .... en de rechtbank heeft zijn straf bepaald ....