maar meestal ervoor
maar ja als ik moet dan ga ik hoor, ik ga het niet ophouden
tenzij ik netjes en beschafd moet overkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Hihi die paar rotkorsten daar ben ik het ook mee eens hoor , als het af en toe eens voorkomt zou ik dat ook niet zo'n ramp vinden , soms zitten er ook vieze zwarte korsten aan
Maar als het stelselmatig elke dag met een klaaglijk smoelwerk wordt van nee die lust ik niet , waarna je er al snel op kan wachten dat vervolgens andere dingen ook ineens niet meer geblieft worden totdat er alleen nog hagelslag op de bammetjes gaat....dat zal me toch ook niet gebeurenOpvreten die korsten
Nadya schreef:pmmarena, ik ben het helemaal met je eens!!!!
Nadya schreef:Trouwens, mijn 2-jarige dochter laat ook haar korstjes wel eens liggen en ik maak daar helemaal geen punt van. Deed ik vroeger zelf ook wel eens (en dat is ook goed gekomen)
pmarena schreef:Zo had m'n vader een tijd terug trouwens nog eens een leuk verhaal , hij zit in de bouw.
Was hij ergens op karwei bij een collega geloof ik , aten ze daar aan tafel brood , met 2 zoontjes van de collega erbij. 1 een jaar of 6 , de ander een jaar of 3. Dus collega zet brood op tafel , kaas en worst. Kids allebei *splet* een boterham op het bordje. Pa vraagt wat ze erop willen , kaas of worst. Oudste ventje wil worst. *splet* plak worst erop , mooi. Pa vraagt aan jongste ventje wat die op brood wil. Hagelslag. Ja dat is er niet , kaas of worst. Nog steeds hagelslag. Beetje klagend , van mamma mag het wel. Pa pakt plak worst , wil je die op brood ? Nee. *lipje* Nou dan niet , ventje kreeg dus niks op brood , die had pech
Hij wilde alsnog graag die worst maar dorst het niet te vragen , blijkbaar was hij bang dat hij die droge boterham ook nog kwijt zou raken dan
pmarena schreef:In hetzelfde geval met een mutsige mamma is het van o arm schatje doet het pijn *tuttuttut* en kind zet het krijsen nog even 2 tandjes harder
pmarena schreef:Zo had m'n vader een tijd terug trouwens nog eens een leuk verhaal , hij zit in de bouw.
Was hij ergens op karwei bij een collega geloof ik , aten ze daar aan tafel brood , met 2 zoontjes van de collega erbij. 1 een jaar of 6 , de ander een jaar of 3. Dus collega zet brood op tafel , kaas en worst. Kids allebei *splet* een boterham op het bordje. Pa vraagt wat ze erop willen , kaas of worst. Oudste ventje wil worst. *splet* plak worst erop , mooi. Pa vraagt aan jongste ventje wat die op brood wil. Hagelslag. Ja dat is er niet , kaas of worst. Nog steeds hagelslag. Beetje klagend , van mamma mag het wel. Pa pakt plak worst , wil je die op brood ? Nee. *lipje* Nou dan niet , ventje kreeg dus niks op brood , die had pech
Hij wilde alsnog graag die worst maar dorst het niet te vragen , blijkbaar was hij bang dat hij die droge boterham ook nog kwijt zou raken dan