joostvangestel schreef:Maar dan hebben we het wel over een echt sociaal beleid en niet over een Marxistisch/Bolsjewistisch/Maoistisch beleid. Ik geloof dat zelfs de SP daarvan is afgestapt.
Misschien had ik een quote erbij moeten plaatsen.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:Maar dan hebben we het wel over een echt sociaal beleid en niet over een Marxistisch/Bolsjewistisch/Maoistisch beleid. Ik geloof dat zelfs de SP daarvan is afgestapt.
Karl66 schreef:Je had ook goed punt in plaats van punten kunnen zetten
Bealy schreef:
faye schreef:Dat is dus van Femke, die vind het lekker maar wel gevaarlijk
sarabande schreef:faye schreef:Dat is dus van Femke, die vind het lekker maar wel gevaarlijk
Femke kon haar ontroering niet te baas na de stemming. Ik begrijp dat, ken van dichtbij zon geval. Koerd al 5 jaar in Nederland, als hij teruggestuurd wordt naar Turkije gaat hij direkt de gevangenis in hij was een vrijheidsstrijder.
Vrouw 3 kinderen die perfect Nederlands spreken, een dochter is zwaar ziek. Hij woont in een asielzoekerscentrum met het hele gezin in een kamertje in Limburg heeft advocaat toegewezen gekregen die in Leeuwarden woont. Mag beperkt werken, wordt van kastje naar de muur gestuurd mag verder niets, en dit al jaren.
En Balk en Rita zeggen zonder blikken of blozen dat al die gevallen behandelt zijn.
faye schreef:En wat heeft coke met een generaal pardon te maken? Overigens goed dat het kabinet vasthoud om dat niet te verlenen. Laat links dat straks maar opknappen.
faye schreef:Nou nog een keer mijn vraag dan, wat heeft coke met een generaal pardon te maken?
sarabande schreef:faye schreef:Nou nog een keer mijn vraag dan, wat heeft coke met een generaal pardon te maken?
Ja dat begrijp ik ook niet helemaal, dus ik kan die vraag niet beantwoorden.
faye schreef:Oke dan snap ik het. Je hebt mijn bericht gequote en bent vervolgens gewoon over iets anders begonnen
faye schreef:Overigens goed dat het kabinet vasthoud om dat niet te verlenen. Laat links dat straks maar opknappen
sarabande schreef:Ik heb Freek nog even zitten kijken op de band, zat in de auto omdat er voor die tijd een file bij Rotterdan stond, maar die is heel scherp zo nu en dan.
Ik blijf erbij dat het cda pvda cu wordt, iedere andere optie zou voor balk te veel inleveren worden.
Alhoewel ik de SP ook graag met de billen bloot zou willen zien gaan.
Echwel schreef:Mag ik wel even zeggen dat ik Bos hondsbrutaal vind.
Vanmorgen in de krant schreewt meneer al over de no-claim bij de zorgverzekering, en hij begint ook al over de hypotheekrente..
Welke partij had ook al weer de meeste zetels verloren????