Maartje1990 schreef:als ik zou mogen stemmen (maar dat zit er met mijn 16 jaar helaas nog niet in) zou ik GroenLinks stemmen. Want als ik zou moeten kiezen tussen een wereld die over een paar jaar kapot is van alle uitlaatgassen en weet ik veel wat nog meer, of als de buitenlandse mensen niet goed intregeren ofzo. Dan kies ik toch ervoor dat die buitenlanders maar slecht integreren want een kapotte aarde kunnen we niet op leven en dat is nog veeeeeeeelll erger. en GroenLinks zorgt er meer voor dat de aarde binnenkorte tijd NIET kapot is dan andere partijen. besteed dus meer aandacht aan milieu, natuur of wel de aarde.
ik had eerst als voorbeeld tussen een slechte wereld en slechte economie maar met een slechte economie heb je ook geen geld om het milieu te verbeteren dus dat was een slecht voorbeeld. dus daarom dit voorbeeld, kan even niks beters (anders) bedenken.
helemaal prima hoor je keuze, ikzelf wil ook graag een schoner milieu etc., maar dat kan groenlinks niet in zijn eentje opknappen...daar moet de hele wereld aan meedoen, anders heeft het nog geen nut.