'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:22

Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk. Als je hem ook in nieuwsberichten ziet, hij straalt zoveel leven uit, zoveel enthousiasme, ik vind het echt moeilijk te bevatten dat hij dood is.

Ik ken hem verder niet persoonlijk ofzo hoor, maar ik vind het echt heel erg. Een verlies voor de (dieren)wereld! Zeker gezien zijn acties ten bate van beschermde dieren..

Huilen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:23

Ja, ze zijn jaloers enzo. Laat ze maar zeiken stelletje kneusjes en dan vooral Gaus, laat hem lekker hondjes gaan aaien. Alsof hij zo geweldig is met dieren. heb al diverse verhalen over hem gehoord die ook niet al te best klonken.. in de omgang met honden dan, voor de camara vrolijk doen, maar ondertussen.

Ja inderdaad, ik mis hem ook, maar ik heb wel door dat hij dood is zegmaar, het is niet zo dat ik het niet kan bevatten. Maar het is een groot gemis... Huilen

Ik ga nu maar even wat anders doen, het is net een slowchat zo Lachen aan de andere bokkers ook sterkte met het verlies Vriendjes zijn?
Laatst bijgewerkt door SONY op 05-09-06 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:25

Heel heel triest..

En dan te bedenken dat er sinds 1936 maar 3mensen overleden zijn aan een prik van een pijlstaartrog.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:27

Ja inderdaad Whiz, je zou eerder denken dat die een keer een ongeluk krijgt met een slang of krokodil. Een pijlstaartrog is toch wel het laatste wat je zou verwachten.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:28

Ach over die Martin Gaus maak ik me niet druk. Dat vind ik een half uitgearangeerde flapdrol, die denkt dat gedominesteerde honden en wilde reptielen hetzelfde zijn.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:28

@ Sony: ja vooral omdat die dieren ook helemaal niet agressief zijn van nature Huilen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:29

Nee en daarom denkt de halve wereld gelijk dat Steve het wel uitgelokt zal hebben.

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:30

Sammie schreef:
Ach over die Martin Gaus maak ik me niet druk. Dat vind ik een half uitgearangeerde flapdrol, die denkt dat gedominesteerde honden en wilde reptielen hetzelfde zijn.

Haha!

Helemaal mee eens!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:30

Haha mooi gezegd Sammie Lachen, nee inderdaad, ik heb ook een keer pijlstaartroggen ''geaaid'' zelfs! Tja inderdaad, maar de politie enzo heeft al gezegd dat, dat niet het geval was, dus dan hebben ze dat maar aan te nemen.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:32

in de krant stond ook 'hij zal wel flink met het beest geworsteld hebben, dat het hem daarom gestoken heeft' Boos! daar geloofde ik al gelijk niks van

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:33

Beetje late ontdekking van dit topic, maar hij is dus echt dood.
Zo onwerkelijk, van hem heb ik altijd het idee gehad dat ie niet dood kan gaan ofzoiets, in ieder geval niet door zoiets! Erg tragisch.. Vriendjes zijn?

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:38

Sammie schreef:

ik had het niet beter kunnen vertalen.... Gaus lag mij ook absoluut niet..

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:38

Wat ik gehoord heb uit de mond van een australische kennis (op een ander forum) is dat hij bezig was met een nieuw programma dat zijn 8 jarige dochter zou gaan presenteren voor Animal Planet. Hij schijnt de pijlstaartrog niet gezien te hebben, die schrok en stak hem in het hart. Uit schrik reactie en zeker niet doordat het dier 'gepest' werd. Overigens is zo'n steek te overleven echter niet in het hart, dit is de 3de keer dat iemand op zo'n wijze is overleden.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:41

ik las ergens dat ze ws toch de beelden vrij gaan geven,daar steve gezegd heeft,dat alles uitgezonden moest worden,"zelfs als hij opgevroten zou worden door een krokodil"

het is nu aan de nabestaanden de beelden vrij te geven of niet...

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:43

ik keek er best vaak naar maar ik vind het z'n verdiende loon moest hij maar niet zo dom doen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:44

Rolleyes

Eenentwintig Lips are sealed , tweeëntwintig Lips are sealed , drieëntwintig.... Iemand nog een koekje??
Laatst bijgewerkt door Sammie op 05-09-06 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:44

orri schreef:
Wat ik gehoord heb uit de mond van een australische kennis (op een ander forum) is dat hij bezig was met een nieuw programma dat zijn 8 jarige dochter zou gaan presenteren voor Animal Planet. Hij schijnt de pijlstaartrog niet gezien te hebben, die schrok en stak hem in het hart. Uit schrik reactie en zeker niet doordat het dier 'gepest' werd. Overigens is zo'n steek te overleven echter niet in het hart, dit is de 3de keer dat iemand op zo'n wijze is overleden.
heel sneu.
hier zie je maar dat hij het niet express deed.

off-topic, ik ga weg want ga vanaaf naar de bios toe, dus ben nog ff druk.
kan morgen weer wat bijlezen

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:45

Ik heb gehoord, dat hij een onderwaterdocu aan het maken was over gevaarlijke zeedieren, hij zwom boven de pijlstaartrog en die voelde zich dus wss bedreigd, en heeft hem toen recht in het hart gestoken...

Maar anyway, hoe het dan ook is gebeurd, ik vind het echt heel zielig, ik keek er vroeger echt altijd naar, tis nog wel moeilijk te bevatten...

En het duurde ook een poos voordat zn vrouw het wist want die zat op expeditie en de bergen ergens in Tasmanie ofzo..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:46

Weet Terri het inmiddels al? Want gister stond nog op tekst dat zij het nog niet wist omdat ze ergens een docu aan het maken was.
Ik mocht steve wel, hij zei ook altijd dat hij bewust voor zijn manier van werken koos, als mensen dieren op die manier zien worden ze erop verliefd en gaan ze beschermen.
Steve (en de rest van Australian Zoo) heeft heel veel voor de austalische flora en fauna betekend. Ik hoop (en verwacht dat ook wel) dat ze zijn werk voortzetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:47

Ik lees net even op www.ad.nl, en o-m-g wat kunnen die Martin en Henk uit hun nek lúllen Lips are sealed

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:48

Ja, Terri weet het inmiddels al. Ze is zelfs al terug gevlogen (of nog onderweg). Ze was in Tasmanie aan het rondtrekken.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:48

Fleur_Laura schreef:
ik keek er best vaak naar maar ik vind het z'n verdiende loon moest hij maar niet zo dom doen

dus jij wenst iemand de dood in..... schatje ben jij zeg...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:49

Eén koekje voor deschels Knipoog

Trieske_

doe maar een heel pak....

Goof

Info van www.theaustralian.news.com.au , een Australische krant;

Citaat:
Friend John Stainton said he had viewed footage of his friend's last moments and the images were "shocking".

"It's a very hard thing to watch because you're actually witnessing somebody die ... and it's terrible," he said.

"It shows that Steve came over the top of the ray and the tail came up, and spiked him here (in the chest), and he pulled it out and the next minute he's gone. That was it. The cameraman had to shut down."

Ik vraag me af wie er nou op zit te wachten om deze beelden te bekijken?? Ik niet in ieder geval en persoonlijk vind ik dat die ook niet uitgezonden zouden moeten worden, het is nogal prive.