Ik ken hem verder niet persoonlijk ofzo hoor, maar ik vind het echt heel erg. Een verlies voor de (dieren)wereld! Zeker gezien zijn acties ten bate van beschermde dieren..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Ach over die Martin Gaus maak ik me niet druk. Dat vind ik een half uitgearangeerde flapdrol, die denkt dat gedominesteerde honden en wilde reptielen hetzelfde zijn.
Sammie schreef:Ach over die Martin Gaus maak ik me niet druk. Dat vind ik een half uitgearangeerde flapdrol, die denkt dat gedominesteerde honden en wilde reptielen hetzelfde zijn.
orri schreef:heel sneu.Wat ik gehoord heb uit de mond van een australische kennis (op een ander forum) is dat hij bezig was met een nieuw programma dat zijn 8 jarige dochter zou gaan presenteren voor Animal Planet. Hij schijnt de pijlstaartrog niet gezien te hebben, die schrok en stak hem in het hart. Uit schrik reactie en zeker niet doordat het dier 'gepest' werd. Overigens is zo'n steek te overleven echter niet in het hart, dit is de 3de keer dat iemand op zo'n wijze is overleden.
Fleur_Laura schreef:ik keek er best vaak naar maar ik vind het z'n verdiende loon moest hij maar niet zo dom doen
Citaat:Friend John Stainton said he had viewed footage of his friend's last moments and the images were "shocking".
"It's a very hard thing to watch because you're actually witnessing somebody die ... and it's terrible," he said.
"It shows that Steve came over the top of the ray and the tail came up, and spiked him here (in the chest), and he pulled it out and the next minute he's gone. That was it. The cameraman had to shut down."