Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Dieren NOOIT bij kids laten idd.
Heel erg dit... Ik zou gék worden!
slimmerik schreef:tess_84 schreef:Dat ligt grotendeels aan de opvoeding, en op latere leeftijd is daar zo goed als niets meer aan te veranderen. Als mensen zich goed zouden informeren voor ze een hond aanschaffen, zouden veeeel van die ongelukken gewoon niet gebeuren.
Door deze uitspraak bevestig je dus dat het terecht is dat deze hond is afgemaakt. De hond is hiermee ook niet gestraft. Is mooie pijnloze dood.
tess_84 schreef:Sorry hoor, maar werd er door de politie niet bevestigd dat de hond nooit eerder agressief had gereageerd?
tess_84 schreef:Ik zou me vreselijk schuldig voelen, maar je maakt je eigen hond daar toch niet voor dood. Ik zou het niet kunnen alleszins...
windhond schreef:tess_84 schreef:Ik zou me vreselijk schuldig voelen, maar je maakt je eigen hond daar toch niet voor dood. Ik zou het niet kunnen alleszins...
Jij hebt zeker zelf geen kinderen.
tess_84 schreef:goh, ik probeer niet eens meer om het uit te leggen
tess_84 schreef:
Dat doet helemaal niet ter zake.
Ik zeg gewoon dat ik mijn hond niet zou kunnen afmaken, in tegenstelling tot sommige mensen hier, die beweren dat ze hun hond eigenhandig zouden afmaken.
Bohjal schreef:tess_84 schreef:goh, ik probeer niet eens meer om het uit te leggen
Voor een hond die een keer uithaalt naar iemand, omdat ie wordt getreiterd of zo, kan ik begrip opbrengen, mits het geen doorbijten is.
Voor een hond die een baby uit de wieg haalt en aan stukken bijt, is geen enkele uitleg of excuus mogelijk.
tess_84 schreef:Een mens weet normaalgezien wel dat hij geen ander mens moet vermoorden he. Een hond echter... Die hond heeft het waarschijnlijk niet met opzet gedaan. En ik ben niet voor de doodstraf, vind dat een achterlijke manier van straffen. Dus
voor een hond moet het al helemaal niet. Want wij halen een hond in huis, en we wéten dat hij instincten heeft. Dan moet je die hond geen spuitje geven als hij zijn instincten volgt. Je moet er proberen voor te zorgen dat hij die instincten niet kan volgen.
Maar goed, ik heb er genoeg van
Wendel schreef:jep klopt mijn vader is politie en die is vandaag daar geweest.Hij heeft de zaak in onderzoek. Dus ik kan me helemaal kwaad maken over mensen die gaan speculeren terwijl ze maar verhalen horen die van geen kant kloppen.
slimmerik schreef:tess_84 schreef:Een mens weet normaalgezien wel dat hij geen ander mens moet vermoorden he. Een hond echter... Die hond heeft het waarschijnlijk niet met opzet gedaan. En ik ben niet voor de doodstraf, vind dat een achterlijke manier van straffen. Dus
voor een hond moet het al helemaal niet. Want wij halen een hond in huis, en we wéten dat hij instincten heeft. Dan moet je die hond geen spuitje geven als hij zijn instincten volgt. Je moet er proberen voor te zorgen dat hij die instincten niet kan volgen.
Maar goed, ik heb er genoeg van
Mijn god ze ziet de hond echt hoger in rang dan de mens.........triest.... geen woorden meer aan vuil maken.