Polly schreef:Nu zat het probleem daarin ja, gelukkig maar.
Ik ben echt benieuwd hoe men gaat reageren als er echt schaarste dreigt. Wat ik hier lees is het toch vooral dat mensen niks willen opgeven en zolang ze het kunnen betalen dat het geen probleem is.
Ik ben echt beduidend minder gaan rijden door alles te combineren, en niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik wel echt oprecht zorg heb dat er straks een schaarste komt en dat het er dan dus gewoon niet is
Wij overwegen zelfs onze autovakantie naar Zuid Frankrijk om te boeken naar iets dichterbij.
Ik ben echt oprecht verbaasd dat er zo weinig mensen bij stil staan dat het ook op kan raken (en niet alleen brandstof maar ook andere zaken).
Tja het hospice komt toch echt niet naar mijn huis zodat ik nachtzorg kan leveren.
OV rijd niet op de tijden dat ik werk en 50 km fietsen zie ik niet bepaald zitten.
AH zit op loopafstand maar doe vaak boodschappen als ik van stal terug kom. Altijd al gedaan, kom er letterlijk langs (of de Jumbo of de Plus)
Het enige wat ik kan doen is de hele dag in het OV zitten zodat ik mijn vrije uren in het hospice alvast ben of continue in de bus/ trein zit. Uren voor ik moet werken, eventueel daar 's morgens blijven slapen ofzo.