Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:Maar Eerdmans is een opportunist. Hopt makkelijk over naar een andere partij. Dit is nr. 7 dacht ik.
Dus als hij kan meeregeren, doet hij dat, denk ik.
juval schreef:Electra63 schreef:Maar Eerdmans is een opportunist. Hopt makkelijk over naar een andere partij. Dit is nr. 7 dacht ik.
ook als de standpunten zo ver uit elkaar liggen? JA21 en GL/D66 verschillen op best grote onderwerpen van mening.
We hebben in het vorig kabinet gezien dat het niet werkt als er teveel water bij de wijn gedaan moet worden. Dat heeft partijen veel stemmen gekost (BBB en VVD) en zelfs weggevaagd (NSC)
juval schreef:Electra63 schreef:Maar Eerdmans is een opportunist. Hopt makkelijk over naar een andere partij. Dit is nr. 7 dacht ik.
ook als de standpunten zo ver uit elkaar liggen? JA21 en GL/D66 verschillen op best grote onderwerpen van mening.
We hebben in het vorig kabinet gezien dat het niet werkt als er teveel water bij de wijn gedaan moet worden. Dat heeft partijen veel stemmen gekost (BBB en VVD) en zelfs weggevaagd (NSC)
Electra63 schreef:Maar Eerdmans is een opportunist. Hopt makkelijk over naar een andere partij. Dit is nr. 7 dacht ik.
Benzz schreef:Electra63 schreef:Maar Eerdmans is een opportunist. Hopt makkelijk over naar een andere partij. Dit is nr. 7 dacht ik.
Eerdmans is ook niet zo goed in rekenen, die heeft al meerdere keren in talkshows totaal verkeerde cijfers gepresenteerd om zijn gelijk te krijgen.
journee schreef:juval schreef:
Vooral het feit dat bepaalde plannen van PVV wettelijk niet konden, maar Geert Wilders er toch aan vast bleef houden heeft in mijn optiek de boel de das om gedaan. Verder hebben alle partijen wel hun best gedaan om er iets van te maken. Dus je weet nooit.Ik zou Eerdman ook niet direct willen omschrijven als een opportunist, maar eerder als een principieel man. Hij ging van CDA naar LPF, maar daar vanaf zijn alle partijen in dezelfde richting. In Rotterdam heeft hij ook best wat goede dingen gedaan. Ondanks zijn kritische houding tenopzichte van een multiculturele samenleving en migratie, vind hij het belangrijk om altijd respectvol te blijven, omdat politici een voorbeeld functie hebben.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Joost_Eerdmans#:~:text=Daarna%20was%20hij%20vanaf%202018,in%20de%20Tweede%20Kamer%20zit.
Electra63 schreef:journee schreef:
Vooral het feit dat bepaalde plannen van PVV wettelijk niet konden, maar Geert Wilders er toch aan vast bleef houden heeft in mijn optiek de boel de das om gedaan. Verder hebben alle partijen wel hun best gedaan om er iets van te maken. Dus je weet nooit.Ik zou Eerdman ook niet direct willen omschrijven als een opportunist, maar eerder als een principieel man. Hij ging van CDA naar LPF, maar daar vanaf zijn alle partijen in dezelfde richting. In Rotterdam heeft hij ook best wat goede dingen gedaan. Ondanks zijn kritische houding tenopzichte van een multiculturele samenleving en migratie, vind hij het belangrijk om altijd respectvol te blijven, omdat politici een voorbeeld functie hebben.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Joost_Eerdmans#:~:text=Daarna%20was%20hij%20vanaf%202018,in%20de%20Tweede%20Kamer%20zit.
Nou, ik ken hem vanuit de Rotterdamse politiek, hij is een opportunist en hopt zo over naar een andere partij.
[ Afbeelding ]
Maar hij is inderdaad welbespraakt en verder een nette vent.
En Annabel Nanninga? Berucht om haar twittergedrag over o.a. dobbernegers en "vergassen'.
Dat gaat een stukje verder.
Benzz schreef:Als je gaat samenwerken met Annabel Nanninga ben je wat mij betreft per direct discutabel. Daar ga je een enorme grens over, hoe welbespraakt je ook bent.
journee schreef:Veroordeel jij dan iemand meteen als schuldig door associatie? Zelf houd ik iedereen bijvoorkeur alleen verantwoordelijk voor hun eigen handelen.
'waar je mee omgaat, daar wordt je mee besmet' hoeft namelijk ook niet negatief te zijn. Voor hetzelfde geld heeft Eerdmans juist een positieve invloed op Annabel Nanniga.
Citaat:"Ook over de tweet uit mei 2015 waarin zij over Hitlers Mein Kampf zegt 'Je leest zes bladzijden en je hebt meteen zin Joden te vergassen',
Benzz schreef:journee schreef:Veroordeel jij dan iemand meteen als schuldig door associatie? Zelf houd ik iedereen bijvoorkeur alleen verantwoordelijk voor hun eigen handelen.
'waar je mee omgaat, daar wordt je mee besmet' hoeft namelijk ook niet negatief te zijn. Voor hetzelfde geld heeft Eerdmans juist een positieve invloed op Annabel Nanniga.
Misschien moet je even googlen op haar naam.
Maar zal 1 tweet met je delen die ze heeft getweet:Citaat:"Ook over de tweet uit mei 2015 waarin zij over Hitlers Mein Kampf zegt 'Je leest zes bladzijden en je hebt meteen zin Joden te vergassen',
Electra63 schreef:CDA, PvdA/GL, D66 en Ja21, zou rond de 80 kunnen worden.
Van alles een beetje
Wranglerbutt schreef:Benzz schreef:Ik schrik hier ook wel van. Maar ben ook wel nieuwsgierig hoe dit onderzocht is.
Het artikel staat helaas achter een betaalmuur![]()
[ Afbeelding ]