Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandora2 schreef:Europa stuikt in elkaar![]()
In Duitsland zijn nieuwe verkiezingen op komst, Frankrijk ligt een beetje op apegapen, Nederlandse regering valt om en de belgen geraken een halve eeuw na verkiezingen nog steeds niet aan een nieuwe federale regering...![]()
irmaz schreef:Ik geloof dat het een beetje voorbarig was dat het kabinet al gevallen was, er is om 18.00u crisis overleg
purny schreef:Nos heeft een live blog. Ik vermoed dat we weer naar de stembus mogen.
En dan ben ik benieuwd hoeveel mensen er nog pvv stemmen ondanks de loze beloftes.
Lieser schreef:purny schreef:Nos heeft een live blog. Ik vermoed dat we weer naar de stembus mogen.
En dan ben ik benieuwd hoeveel mensen er nog pvv stemmen ondanks de loze beloftes.
Veel, vermoed ik. Want in de ogen van PVV-kiezers zal dit niet de schuld zijn van Wilders, maar van de andere partijen. Die voorkomen dat de PVV kan doorpakken. Dit zou kunnen leiden tot nog meer stemmen voor Wilders.
_chou schreef:Maar zouden er nog partijen (met genoeg stemmen) over zijn die ermee in het kabinet willen? Anders heeft Wilders niets aan die stemmen.
irmaz schreef:Nee ik heb vertrouwen in de sympatikiteit van Nederlanders, wij zijn een lief volk!