anjali schreef:rien10 schreef:Herinneren jullie je die uitzending van (naar ik meen) het programma Paradijsvogels nog? Een mevrouw in Friesland had haar hele huis met aluminiumfolie behangen, ze had zelfs een hoedje gemaakt van folie. Dit alles om zich te beschermen tegen stralingen.
Ik geloof ook dat ze overal elektriciteitskabels had lopen. In ieder geval klopte er iets niet aan het huis.
Zij was echt geestesziek. En dat word nu eenmaal een wappie of een gekkie genoemd. Hele trieste bedoening.
Dat programma heb ik niet gezien.Maar iets als electromagnetische velden en dergelijke onzichtbare stralingen bestaan wel degelijk. Er is apparatuur waarmee je die kunt meten. En deze stralingen kunnen zeker schadelijke invloed op je lichaam hebben. De ene persoon is er gevoeliger voor dan de ander.
Dan begrijp je me verkeerd. Ik ontken niet het bestaan van straling. Sterker nog, ik werk er iedere dag mee. Radio, internet, etc. Ik weet ook dat er mensen gevoelig voor zijn.
Ik doel op het behangen van je huis met aluminium folie. Van een complot theorie achter het kunnen voelen/gevoelig zijn voor straling. Het opzetten van een Aluminium hoedje om dit tegen te gaan. Het niet inzien wat het daadwerkelijk is.