juval schreef:BigOne schreef:Wat ik het meest frappante vind is het feit dat de pvv ( Wilders dus ) in het programma geen enkele doorberekening geeft voor zijn programma. En mensen toch er op stemmen en zich niet afvragen waar doet hij het van.
Die doorberekeningen zijn niet heilig maar sommigen zaten gewoon goed in elkaar. En ging de burger er op vooruit en met de burger bedoel ik diegenen die nu toch op moeten letten wat ze met hun geld doen en de gigantische groep daaronder. Wij horen daar al heel lang ( gelukkig) niet bij maar ik vermoed dat de rekening straks bij iedereen terecht komt.
Ik denk ook niet dat het veel mensen iets interesseert of de plannen worden doorberekend.
Wat ik van het programma heb meegekregen gaat pvv ook op heel veel zaken bezuinigen, dus wellicht zijn zijn plannen wel uitvoerbaar. Bezuinigen op ontwikkelingshulp, Oekraïne, Stikstof, Immigratie etc. Dan zal er allicht wel geld overblijven voor Zorg en Bestaansrecht.
Euh nee dat is niet genoeg. Plus dat je te maken hebt met internationale afspraken. Je kan er op bezuinigen. Zeker. Maar een hoop plannen zijn al gemaakt en gelden voor meerdere jaren.
Plus die zijn ook gemaakt aan de hand van internationale afspraken.
Je kan dat niet zomaar op nul zetten.
En zorg heeft Wilders volgens mij altijd voor gestemd om op te bezuinigen