cp112 schreef:En hij ging vervolgend op het officiƫle presidentiƫle account gewoon weer verder met die opruiing. Groot gelijk voor Twitter.
Dat heb ik niet meegekregen. Als dat zo is en hij blijft aanzetten tot actie, dan snap ik het beter ja.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekie73 schreef:Maar definitief bannen in het licht van vrijheid van meningsuiting vind ik lastig nu.
cp112 schreef:fleurtjeuh schreef:Is het niet zo dat door een 'nieuwe' wet in Amerika de bedrijven verantwoordelijk gehouden kunnen worden wat anderen op hun platform plaatsen?
Of is die wet er uiteindelijk toch niet gekomen?
Klopt idd, of dat nou erdoor is weet ik zo niet.
Zoolgangster schreef:Nicky1963 schreef:Leven volgens de stand van de maan, natuurlijk, compleet logisch!
In Anglo Saksische landen noemen ze zulke mensen toch lunatics?!
Karl66 schreef:Een grote reddit account van Trump aanhangers is nou ook geschorst:
https://www.nu.nl/tech/6100944/reddit-s ... eweld.html
Je kan namelijk Trump wel schorsen op de social media, maar als zijn aanhangers elkaar nog ongestoord kunnen opstoken en afspraken kunnen maken om samen te gaan demonstreren en rellen, dan levert dat nog niks op.
Emmaa_ schreef:De echte diehard Trump-aanhangers zitten toch allang niet meer op reddit, de echt heftige fora zijn namelijk tijden geleden al verbannen. Die zitten op 8chan en discord, waar veel minder tot niet wordt meegekeken.
Wbt Twitter, ik vind het komisch om te bedenken hoe stampvoetend woest hij geweest moet zijn toen hij dit hoorde. Las ergens dat hij 9 andere accounts had geprobeerd aan te maken die allemaal gelijk geblokkeerd werden. Ik vind het vanuit Twitter wel echt een hele zwakke move. Vanuit de gebruikers wordt al 4 jaar opgeroepen om iets te doen aan de wildgroei van nazisme en extreemrechts op het platform en ze hebben alleen maar toe zitten kijken. Nu het eigenlijk geen verschil meer maakt verbannen ze hem voor gezichtsbehoud, ipv gelijk toen bleek dat hij Twitter gebruikte om oorlogen mee uit te lokken en zijn extreemrechtse achterban te voeden.
Emmaa_ schreef:De echte diehard Trump-aanhangers zitten toch allang niet meer op reddit, de echt heftige fora zijn namelijk tijden geleden al verbannen. Die zitten op 8chan en discord, waar veel minder tot niet wordt meegekeken.
Wbt Twitter, ik vind het komisch om te bedenken hoe stampvoetend woest hij geweest moet zijn toen hij dit hoorde. Las ergens dat hij 9 andere accounts had geprobeerd aan te maken die allemaal gelijk geblokkeerd werden. Ik vind het vanuit Twitter wel echt een hele zwakke move. Vanuit de gebruikers wordt al 4 jaar opgeroepen om iets te doen aan de wildgroei van nazisme en extreemrechts op het platform en ze hebben alleen maar toe zitten kijken. Nu het eigenlijk geen verschil meer maakt verbannen ze hem voor gezichtsbehoud, ipv gelijk toen bleek dat hij Twitter gebruikte om oorlogen mee uit te lokken en zijn extreemrechtse achterban te voeden.
Koekie73 schreef:Gekkenhuis. Ben bang dat 'we' nog niet van hem af zijn. Benieuwd ook wat Baudet voor inspiratie opdoet hierdoor![]()
Als het niet zo triest was, zou het bijna vermakelijk zijn.
senna21 schreef: