Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Vanmorgen gaven ze op het nieuws aan dat de identiteit van de slachtoffers inderdaad nog niet is vrijgegeven door de autoriteiten.
We wordt er langzaamaan door sociale media steeds meer bekend.
Er is wel door de autoriteiten gemeld dat de slachtoffers geen connectie hebben met de dader.
Dat zou beteken dat een motief in de relationele sfeer (zijn ex-vriendin) dus van de baan is.
Ben heel benieuwd of hij gaat praten en of het duidelijk wordt of hij een terroristisch motief had of 'gewoon' door is gedraaid.
Bron: https://www.ad.nl/dossier-schietpartij- ... ~ad635343/Citaat:De 47-jarige Angelique is het slachtoffer in de verkrachtingszaak van Gökmen Tanis, de man die vanmorgen in een tram in Utrecht drie mensen doodschoot. Volgens haar ‘heeft zijn daad van vandaag niks met geloof te maken’. ,,Hij is gewoon knettergek, drugsgebruiker, noem maar op. Ik heb de politie al vaker gewaarschuwd. Hij is geen terrorist, maar een psychopaat.”
MarliesV schreef:Er is wel door de autoriteiten gemeld dat de slachtoffers geen connectie hebben met de dader.
Dat zou beteken dat een motief in de relationele sfeer (zijn ex-vriendin) dus van de baan is.
Karin schreef:MarliesV schreef:Er is wel door de autoriteiten gemeld dat de slachtoffers geen connectie hebben met de dader.
Worden met 'slachtoffers' alleen de dodelijke slachtoffers bedoeld of ook de gewonden, van wie sommigen wellicht nog in levensgevaar zijn? Dat wordt mij uit de berichtgeving niet duidelijk. Onder de gewonden zou dan degene kunnen zijn op wie hij het gemunt had. En als diegene nog niet aanspreekbaar is, dan is de informatie op dat gebied natuurlijk nog niet volledig.
SplashIsLief schreef:Degene die aangifte heeft gedaan van verkrachting heeft een interview gegeven aan het ad; https://www.ad.nl/binnenland/angelique- ... ~ad635343/
Zij is dus niet 1 van de slachtoffers
Hier word ik heel blij van;[ [url=m/wOfTkQ.png]Afbeelding[/url] ]
its_daantjee schreef:[ [url=m/e1YM2X.png]Afbeelding[/url] ]
de verdachten zijn dus nog niet vrij gelaten. gelukkig maar!
mijn gedachten gaan uit naar alle slachtoffers en bekenden daarvan. wat een verdrietige gebeurtenis.