pien_2010 schreef:Ooooh maar ik respecteer dat wel shaggy, maar begrijp er niets van. ..
Nee ik ook niet altijd.
Maar ik ben blij dat jij het wel respecteert. Genoeg hier die dat absoluut niet doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:FvD heeft 35 en Denk 20 spookkandidaten op de lijst staan. De mensen wonen zeker niet in de provincie dat mag, maar moeten later bij gekozen worden id provincie gaan wonen. Het is alleen om via spookkandidaten plek te krijgen id eerste kamer. Is nu op nieuwsuur.Voor de provincie is dit waardeloos.
Nathalie18x schreef:@shaggy weet je al wat je gaat stemmen?
Over de wel of niet op fvd stemmen discussie ga ik niet meer op in. Ik heb verschillende pb's gehad die nogal dreigend overkomen, dus ga er verder geen woord meer aan vuil maken.
Electra63 schreef:pien_2010 schreef:FvD heeft 35 en Denk 20 spookkandidaten op de lijst staan. De mensen wonen zeker niet in de provincie dat mag, maar moeten later bij gekozen worden id provincie gaan wonen. Het is alleen om via spookkandidaten plek te krijgen id eerste kamer. Is nu op nieuwsuur.Voor de provincie is dit waardeloos.
Dat is natuurlijk vaak een probleem voor nieuwe partijen. Het is moeilijk om goede kandidaten te vinden. Bij de oude politieke partijen hebben ze vaak een jongerenafdeling, of mensen in de gemeentepolitiek, die doorgroeien (of afbouwen in de 1e Kamer) of hebben een goed, ervaren partijbureau.
Nathalie18x schreef:@shaggy weet je al wat je gaat stemmen?
Over de wel of niet op fvd stemmen discussie ga ik niet meer op in. Ik heb verschillende pb's gehad die nogal dreigend overkomen, dus ga er verder geen woord meer aan vuil maken.
Shaggy09 schreef:Het noord oosten is naar mijn idee wat conservatiever dan het westen van NL.Maar het kan ook niet overal het zelfde zijn, de leefomgeving en omgang met mensen is immers heel verschillend per gebied.
Winged schreef:Shaggy09 schreef:Het noord oosten is naar mijn idee wat conservatiever dan het westen van NL.Maar het kan ook niet overal het zelfde zijn, de leefomgeving en omgang met mensen is immers heel verschillend per gebied.
Klopt hoor, maar er moet wel een besef komen dat jongeren hier ook een kans moeten krijgen. Wat gaan ze doen om te zorgen dat ze blijven? Geen 1 partijprogramma gaat hier op in. En dat is zonde.
Winged schreef:Shaggy09 schreef:Het noord oosten is naar mijn idee wat conservatiever dan het westen van NL.Maar het kan ook niet overal het zelfde zijn, de leefomgeving en omgang met mensen is immers heel verschillend per gebied.
Klopt hoor, maar er moet wel een besef komen dat jongeren hier ook een kans moeten krijgen. Wat gaan ze doen om te zorgen dat ze blijven? Geen 1 partijprogramma gaat hier op in. En dat is zonde.