Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Quellian schreef:Ik denk ook dat er geen kans meer is dat hij er levend uit wordt gehaald. Kan alleen maar hopen dat hij niet lang heeft hoeven lijden (hopelijk snel het bewustzijn verloren), ook voor de ouders, wat een hel is dit...
Hoop dat ze hem gaaf naar boven kunnen halen en niet dat ze hem nooit te pakken krijgen en deze plek uiteindelijk zijn grafje wordt...
tengeltje11 schreef:Volgens mij is hij nog te klein,mocht hij er levend uitkomen,om daar echt een trauma aan over te houden.
Weet je zelf bv nog iets van toen je 2 was?volgens mij niemand....
tengeltje11 schreef:Volgens mij is hij nog te klein,mocht hij er levend uitkomen,om daar echt een trauma aan over te houden.
verootjoo schreef:tengeltje11 schreef:Volgens mij is hij nog te klein,mocht hij er levend uitkomen,om daar echt een trauma aan over te houden.
Nee hoor. Je kan idd zelf geen herinneringen onthouden meestal van de eerste twee jaar van je leven, maar dat wil niet zeggen dat er geen trauma’s kunnen ontwikkelen.
De eerste levensjaren zijn essentieel voor de emotionele ontwikkeling van een kind. Het is niet voor niks dat het knuffelen van de baby en peuter en het lichamelijk contact zeer belangrijk is.
enjoy86 schreef:Apart, kindje van een vriendin (3 jaar) heeft kanker en dus een hele zware lange periode staat ze te wachten. Volgens de arts kan hij zich hier later niet veel meer van herinneren.
Iris82 schreef:enjoy86 schreef:Apart, kindje van een vriendin (3 jaar) heeft kanker en dus een hele zware lange periode staat ze te wachten. Volgens de arts kan hij zich hier later niet veel meer van herinneren.
Nee, herinneren zal niet, maar een trauma kan bijvoorbeeld wel zorgen voor een hechtings- of ontwikkelingsstoornis op latere leeftijd.