Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Ik dacht trouwens nog: wat als het Trump wordt en die op den duur zegt: zoeken jullie het maar uit in Europa, op steun van ons leger in geval van oorlog oid hoeven jullie niet meer te rekenen.
En je hebt ook dat hele Brexit gebeuren, waarbij we natuurlijk kans hebben dat zij ons ook niet meer zullen steunen.
Zou Putin dan niet staan te trappen om de boel over te nemen?
musiqolog schreef:Florida naar Trump? Dat is het einde.
tamary schreef:Resistance schreef:Ik dacht trouwens nog: wat als het Trump wordt en die op den duur zegt: zoeken jullie het maar uit in Europa, op steun van ons leger in geval van oorlog oid hoeven jullie niet meer te rekenen.
En je hebt ook dat hele Brexit gebeuren, waarbij we natuurlijk kans hebben dat zij ons ook niet meer zullen steunen.
Zou Putin dan niet staan te trappen om de boel over te nemen?
Nee, internationaal recht staat dat niet toe en dat staat bij hem nogal hoog in het vaandel.
Poetin gaat eerder deze kant op (en terecht) :
http://marketupdate.nl/nieuws/geopoliti ... en-oosten/
Als Poetin al met een leger de grens over steekt is dat of onrust die dreigt naar Rusland over te slaan, uitnodiging (Syrië) of gevaar voor etnische russen in oud ussr land (de Krim, al zit daar ook een stuk militaire strategie aan ivm geopolitiek gekonkel). Rusland heeft ivm onrust buurlanden door moslim fundamentalisme de handen vol aan de grenzen met het midden-oosten en richting Azië. Dat Estland (& Polen) zo krijst is eigen schuld, Rusland pesten is nationale sport in alle Baltische staten, maar nu blijkt dat navo-rokken eigenlijk niks kunnen/zullen tegenhouden worden ze zenuwachtig. Ik weet niet precies hoe de afspraak is, maar zelf oorlog beginnen en dan om hulp schreeuwen omdat je willens en wetens een te grote tegenstander op je af krijgt kan niet de bedoeling zijn van die aanval op 1 is aanval op allemaal afspraak.
musiqolog schreef:[
Welja, neem het maar op voor die dictator. Als we hier ook een vijfde colonne aan poetinista's hebben, is het gauw afgelopen met de vrije wereld!
Babeth schreef:Ik zit momenteel in Chicago en het is opvallend rustig op straat. Winkels hebben speciale openingstijden, zodat ze de verkiezingen kunnen volgen.
Ik zit in een hotel naast de trump tower, ik ben benieuwd wat er vanavond allemaal gaat gebeuren als de uitslag bekend is. Trump is alles hier rondom al goed aan het beveiligen!
Babeth schreef:Ik zit momenteel in Chicago en het is opvallend rustig op straat. Winkels hebben speciale openingstijden, zodat ze de verkiezingen kunnen volgen.
Ik zit in een hotel naast de trump tower, ik ben benieuwd wat er vanavond allemaal gaat gebeuren als de uitslag bekend is. Trump is alles hier rondom al goed aan het beveiligen!
Resistance schreef:Wel denk ik dat je beter Putin dan Trump en Hillary kan hebben (stel dat je daaruit kon kiezen)...
Monster_tos schreef:Iemand enig ider hoe laat we een voorlopige uitslag kunnen verwachten? Wil eigenlijk wel even live kijken maar een paar uurtjes slapen is ook wel lekker
Kana schreef:musiqolog schreef:[
Welja, neem het maar op voor die dictator. Als we hier ook een vijfde colonne aan poetinista's hebben, is het gauw afgelopen met de vrije wereld!
Ik volg dit topic al vanaf het begin omdat ik het erg interessant vind, ben ook van plan om vanavond te volgen. Je toon is enorm denigrerend en vervelend. Het is prima als jij het niet eens met mensen hier bent maar zou je op een normale manier willen blijven discussiëren? Houdt het ook leuker voor de meelezers.