Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_love12_ schreef:Weet niet of het hier al genoemd is, maar mijn vader las dat er een niet Nederlands sprekende man is opgepakt bij de controle. Had een hakbijl in een plastic tas bij zich....
Shadow0 schreef:101 kleuren? Ik zie het niet? Ik vind ze vrij eenvormig?
Wel veel kleuren in de pakjes, maar dat kunnen onze hersenen blijkbaar wel verwerken.
Emmaa:vrijheid van meningsuiting in actie?
Jammer dat de politie niet opkomt voor dat soort belangrijke principes. Vreedzaam demonstreren moet gewoon mogen.
rapido schreef:ik denk dat het alleen maar meer ellende zou brengen als men werd door gelaten voor demonstratie. Ook al willen ze een vredige demonstratie houden, velen (voor zwarte Piet) zien het toch als uitdaging en zuigen met alle gevolgen van dien. Het is nu eenmaal zo dat de meerderheid voor zwarte piet is en demonstrerende tegenstanders niet dulden.
melody7 schreef:Shadow0 schreef:101 kleuren? Ik zie het niet? Ik vind ze vrij eenvormig?
Wel veel kleuren in de pakjes, maar dat kunnen onze hersenen blijkbaar wel verwerken.
Emmaa:vrijheid van meningsuiting in actie?
Jammer dat de politie niet opkomt voor dat soort belangrijke principes. Vreedzaam demonstreren moet gewoon mogen.
Ik zag bij dat huis net in ieder geval blauwe/rood geruite en nog veel meer door elkaar. Zelfs eentje geschminkt als tijger. In de optocht zie ik vooral wit, zwart en oranje.
rapido schreef:Emmaa_ schreef:De hele groep wordt nu gearresteerd, de politie weet zelf nog niet eens waar ze ze naartoe gaan brengen. Meerdere mensen zijn met wapenstokken geslagen door de politie
je kan het live zien op fb! hoop geprofoceer
afschuwelijk!! En dat op een kinder feest!!!
rapido schreef:Emmaa_ schreef:De hele groep wordt nu gearresteerd, de politie weet zelf nog niet eens waar ze ze naartoe gaan brengen. Meerdere mensen zijn met wapenstokken geslagen door de politie
je kan het live zien op fb! hoop geprofoceer
afschuwelijk!! En dat op een kinder feest!!!
Aranel schreef:Wat ben jij aan het stoken Emmaa__. Je bent er zelf niet eens bij?
Ik vind het terecht dat die achterlijke demonstranten aangepakt worden. Doe dit gewoon niet waar kinderen bij zijn. Wil je het feest wel verpesten dan moet je maar op de blaren zitten.
Citaat:Iedereen en iedere groep heeft het recht om in het openbaar bij elkaar te komen, bijvoorbeeld voor een vergadering of een betoging of een demonstratie. Maar je mag geen andere wetten of regels overtreden. Ook mag je niet gevaarlijk zijn voor de gezondheid van de bevolking. En het mag ook niet gevaarlijk zijn voor het verkeer. En het mag ook niet leiden tot verstoring van de openbare orde.