Jennifuur schreef:Argumenten van de 'tegenpartij' zijn dat het zeker leuk kan zijn, dat het niet enkel is zoals het in de media komt (zoals met alles is), dat iedere vereniging ook weer anders is en dat bijvoorbeeld bestuursfoto's niet representatief zijn voor de sfeer binnen een vereniging. Ik zou graag de quotes er voor je bij zoeken, maar helaas heb ik daar nu niet genoeg tijd voor.
Ik herinner me een discussie over een bestuursfoto.
Uiteraard zijn niet alle corpora hetzelfde, maar tussen mij en sociëteit Minerva wordt het waarschijnlijk nooit meer wat. (Waarbij aangetekend zij, dat ik Minerva beter ken dan "enkel zoals het in de media komt". Helaas.)
Citaat:In mijn ogen slaat inderdaad dat bericht als een tang op een varken, want het is één incident en er zijn zo veel verenigingen. Je kan dat hele incident wel weer gaan opblazen en doen alsof het overal zo gaat, maar zo zit het niet in elkaar. Natuurlijk mogen die dingen niet gebeuren, maar vechtpartijen gebeuren nou eenmaal overal helaas.
Dat is geen antwoord op de vraag.
Jij pleit ervoor om dit als een exces te zien en vervolgens ga je relativeren - dat is je goed recht.
"Zooien" en soms een beetje meer maakt wel onderdeel uit van het corporale verenigingsleven.
Opblazen vind ik een raar woord: iemand post 1 bericht - is dat maar meteen opblazen...?
Citaat:En, autocorrect?
Opdrachten op oma's lagere school luidden wel eens "Ontleed deze zin taal- en redekundig."
"Toch berust jij je steeds op het feit dat het om discussiëren draait in dit topic."
Zich berusten...?
(Of: zich beroepen...?)