Jolliegirl schreef:Ik dacht ook aan WIDM
WIE IS DEZE MAN.
Ik wilde hier op inhaken maar lees dat humor niet al te best valt, dus houd het nog maar even voor mezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susannah92 schreef:Susannah92 schreef:Studiegenoot van m'n zus twittert net dat er in Hilversum nog een straat is afgezet en nog een man opgepakt
Oude Amersfoortseweg in Hilversum. Man lijkt rustig. Staat met handen tegen politieauto. Niemand mag straat meer in. Afgesloten. Geen conclusies, wel opvallend.
ilayda schreef:Wat ik niet begrijp is dat die man die met z'n mobiel aan het filmen is zo makkelijk dicht bij kon komen. Terwijl er een "gek" met een pistool staat
secricible schreef:Wauw, er zijn echt mensen die de politie op dit moment bekritiseren en roepen hoe ze het beter hadden kunnen doen? Wauw... Ik ben geschokt... Alsof er op dat moment alle tijd is om bij elkaar te zitten voor een goed plan. Politiewerk is improviseren.
secricible schreef:Susannah92 schreef:
Oude Amersfoortseweg in Hilversum. Man lijkt rustig. Staat met handen tegen politieauto. Niemand mag straat meer in. Afgesloten. Geen conclusies, wel opvallend.
Hier is nog steeds niks over genoemd op het nieuws, ook niet op nu.nl
Het i dus een student uit delft waarschijnlijk, waarvan ouders zijn overleden. Dus toch diegene die hier genoemd werd...
Die man met het mobieltje is een verslaggever. Dit is hun werk...
Winged schreef:Nja misschien dat het mij nog wat extra raakt gezien ik er zelf stage heb gelopen. Gelukkig waren er geen mensen aanwezig die ik persoonlijk ken, maar toch. Ik weet ook hoeveel sluizen er als beveiliging zitten etc etc etc. Dus tjah, die humor die slik ik nu echt niet.
LadyMadonna schreef:Echt... Zie een bericht van iemand uit mijn directe kring zeg maar op fb die de beveiliger een pannekoek noemt.... Zucht.... K ga maar op m'n vingers zitten...