Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Bailey je haalt me de woorden uit mijn mond
Gaat echt fout daar in parijs nu een joodse supermarkt die gegijzeld word.
Fragment uit artikel schreef:Volgens de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) is de aanslag van woensdag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS. "We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn", zei IS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. "Morgen zijn Groot-Brittannië, de VS en andere aan de beurt."
Jes schreef:Er zijn hier nu twee gijzelingen gaande, die van de twee broers (40km buiten Parijs) en van de man die gister een agente dood schoot (in het 20ste arrondisement in Parijs).
De daders gingen naar dezelfde moskee en er wordt nu gezegd dat ze waarschijnlijk bij dezelfde radicale groep horen.
In de supermarkt zijn ook kinderen aanwezig.
Citaat:Volgens de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) is de aanslag van woensdag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS. "We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn", zei IS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. "Morgen zijn Groot-Brittannië, de VS en andere aan de beurt."
Szan schreef:IS heeft de aanslag opgeëist:
http://www.demorgen.be/buitenland/live- ... -a2176242/Fragment uit artikel schreef:Volgens de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) is de aanslag van woensdag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS. "We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn", zei IS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. "Morgen zijn Groot-Brittannië, de VS en andere aan de beurt."
http://www.demorgen.be/buitenland/live- ... -a2176242/Fragment uit artikel schreef:Volgens de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) is de aanslag van woensdag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS. "We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn", zei IS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. "Morgen zijn Groot-Brittannië, de VS en andere aan de beurt."
BaileyMix schreef:Ongelooflijk... En misschien nog wel meer radicalen binnen die groep die nu iets gepland hebben?
Peperkroket, 'zelfmoord' is volgens mij niet toegestaan vanuit de Islam, ze gaan voor de marteldood geloog ik.
Emmaa_ schreef:BaileyMix schreef:Vraag me vooral af wie 'andere' landen dan zijn. Aangezien ze moeilijk ieder land dat mee doet kunnen pakken. En Nederland natuurlijk al erg geliefd is om Geertje... Maar niet aan denken geloof ik
Inderdaad zo weinig mogelijk aan proberen te denken...
BaileyMix schreef:Ongelooflijk... En misschien nog wel meer radicalen binnen die groep die nu iets gepland hebben?
Peperkroket, 'zelfmoord' is volgens mij niet toegestaan vanuit de Islam, ze gaan voor de marteldood geloog ik.