Nessah schreef:
@Sandrem: Sorry maar dit is toch gewoon zinloos hoe jij reageert? Kinderachtig en het voegt totaal niets toe. Zeg dan gewoon niks.
Ben ik niet met je eens. Ik ben van mening dat de beste stuurlui aan wal staan. Dat baseer ik op het gegeven dat er hier mensen reageren die zeggen hoe de agent had moeten reageren, terwijl ze:
- niet de melding hebben gekregen;
- niet beschikken over verdere achtergrondinformatie over wat er is gebeurd;
- niet weten hoe het was om daar te staan;
- waarschijnlijk nog nooit een busje pepperspray hebben gezien/ vastgehad/ gebruikt;
- zeer waarschijnlijk geen ervaring hebben met "valse" honden in een vergelijkbare situatie;
- niet weten wat de wapenuitrusting van een agent is, in welke gevallen je dat dan gebruikt en hoe en in welke mate je daarin getraind wordt;
- de agent in kwestie niet kennen;
- geen weet hebben van alle procedures die gaan lopen bij zo'n incident;
- nog maar één kant van het verhaal hebben vernomen via social media, en dat is dus niet het complete verhaal.
En ondanks al die zaken hierboven, gaan ze dan toch vertellen hoe de agent wel of niet had moeten handelen. Dan zeg ik: je weet er niks van, je mag het zielig vinden dat de honden dood zijn, maar je hoeft niet te vertellen hoe die agent zijn werk moet doen. Ik ga bij een bouwplaats toch ook niet vertellen hoe ik vind dat ze de heipalen de grond in moeten timmeren?
Als jij vindt dat ik dan een kinderachtige mening heb, dan is dat maar zo. Ik denk daar wat anders over.