Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Dat je over haar medische dossier zulke uitspraken durft te doen, knap! Je kent het niet eens. En ontkennen dat het vaccinatieschade is? Terwijl het vast staat!
Maar buiten dat, ik hoef mijn kind niet als beschermingsmiddel te laten misbruiken voor het kind van een ander , al was er helemaal niets aan de hand met mijn andere kind. Punt.
Mijn dochter zegt net: die sporen niet.
En ik geef haar gelijk.
Magrathea schreef:Oei Margreet, beterschap!
[naam], ik ben nog steeds wel benieuwd naar jouw scholing en werk als ik eerlijk ben. Zie comment enkele paginas terug
chanicha schreef:Weet je [naam], droom lekker verder en wees vooral overtuigd van jezelf en je inzichten dan kom je er wel. Ik ga hier niet door, is slecht voor mijn gezondheid.
Anoniem schreef:Ik krijg niet alleen een kind, ik zorg er ook zelf thuis voor. Ik dump hem niet in een kdv omdat ik zonodig een sociaal leven wil en ga werken zonder er wat aan over te houden omdat de inkomsten zo doorgeschoven kunnen worden naar het kdv.
Ik moet altijd zo lachen wanneer er over kudde immuniteit wordt gepraat. Kudde immuniteit bestaat niet. Iedereen die een beetje logisch kan nadenken ziet dat zo in. Net als Sinterklaas ... Bestaat niet. Het is een illusie waar de kudde graag in blijft geloven, een vals gevoel van veiligheid. Net als de kerk en het bestaan van god... Allemaal fabels.
miss_lizje schreef:Ik ontken niet dat sommige kinderen na een vaccinatie ziek zijn geworden of dat er misschien 1 op de heel veel overlijd. Maar in mijn ogen weegt dat niet op tegen het leed wat komt als iedereen massaal niet meer vaccineerd.
Anoniem schreef:miss_lizje schreef:Ik ontken niet dat sommige kinderen na een vaccinatie ziek zijn geworden of dat er misschien 1 op de heel veel overlijd. Maar in mijn ogen weegt dat niet op tegen het leed wat komt als iedereen massaal niet meer vaccineerd.
Totdat het jouw kind is die het wel overkomt (en ik hoop dat jouw toekomstige kinderen echt nooit iets overkomt!).... dan praat je wel anders.
Krijg eerst maar eens een kind, krijg het moedergevoel en probeer je dan eens heel goed voor te stellen dat je kind ernstig ziek wordt of dood gaat door een vaccin en zeg dan nog eens tegen jezelf wat je hierboven zei.
miss_lizje schreef:En ja, een moederhart zou vast pijn doen als een kind zo ziek is. Maar als "wetenschapper in spé" kan ik de risico's begrijpen.