chelle_dora schreef:fransje23 schreef:PVV-liefhebbers op bokt hebben lange tenen!
ohoh, doe je nu niet hetzelfde? Je zegt immers niet alle maar je zegt ook niet 'sommige' of 'enkele'... Dat is ook niet netjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:chelle_dora schreef:(...) en ik stem helemaal nergens op heb ik besloten want iedere partij is ellendig, iedere partij heeft wel programmapunten waar ik me wel en niet in kan vinden en iedere partij maakt beloftes die ze niet waar kunnen maken.
(...)
Of ik nou bewust ergens voor stem of het gewoon laat gaan, het word toch een zooitje ongeacht op welke partij je stemt (of juist niet stemt) en vind het dan niet de moeite om naar het stemloket te gaan.
Brrrr.....!!!!
Dom stom - of wat gebeurt hier nou...?
Aletta Jacobs draait zich om in haar graf!
chelle_dora schreef:Ik weet heus wel dat er heel hard voor gevochten is, het kiesrecht voor vrouwen. Maar als ik besluit om niet te stemmen, dan is dat toch ook een keuze die ik maak als vrouw en dus onderdeel van mijn kiesrecht?
chelle_dora schreef:...dat is idd een keuze die je kunt maken, maar ik vind het dus faliekant een foute keuze: je staat met je rug naar de maatschappij.Ik stem dan nog liever niet, dan dat ik maar ergens op stem zonder er ofwel 100% achter te staan of niet eens te weten waarom ik stem; en daarm stem ik dus niet.
chelle_dora schreef:Jazeker! Net zoals ik het recht heb, me daar boos over te maken.Dus mag ik zelf weten of ik wel of niet stem ja?
chelle_dora schreef:En stemmen weggeven mag ook niet, anders had jij met ál je kennis en kunde wel voor mij mogen stemmen hoor
Janneke2 schreef:Citaat:Brrrr.....!!!!
Dom stom - of wat gebeurt hier nou...?
Aletta Jacobs draait zich om in haar graf!
Iemand dom of stom noemen is trouwens ook niet netjes.
Citaat:alleen wie HBS had - VWO, tegenwoordig - mocht zijn stem uitbrengen. Of wi land bezat, of anderszins rijk was mocht stemmen.)
yentl2010 schreef:...dat was een bewuste keuze van de PVV: om maar in heel erg weinig gemeentes mee te doen. Om een of ander reden bleef het beperkt tot Almere en den Haag.De PVV doet niet mee in de gemeente Rotterdam helaas
yentl2010 schreef:Weet dan ook niet waar ik op moet gaan stemmen ,word leefbaar Rotterdam denk ik In elk geval geen van de andere maten naaiers
chelle_dora schreef:Janneke2: Maar waarom ga je dan hier mijn keuze bekritiseren, als de discussie hier over Geert Wilders gaat en niet over vrouwen en het kiesrecht'?
chelle_dora schreef:Mag het een onsje minder?Citaat:alleen wie HBS had - VWO, tegenwoordig - mocht zijn stem uitbrengen. Of wie land bezat, of anderszins rijk was mocht stemmen.)
Da's pech voor jou, had ik misschien alsnog mogen stemmen, wie zal het weten?
chelle_dora schreef:Accoord - maar dan nog blijft staan: 100% is simpelweg niet haalbaar.Ik begrijp dat jij heel heftig voor de rechten van de vrouw opkomt en het heel erg vervelend vind als een vrouw besluit niet te stemmen, maar ik kan me bij geen enkele partij 100% vinden in het verkiezingsprogramma, dus doe ik het niet. Sjongejonge, verdiep ik me in partijen en in de verkiezingsprogramma's, besluit ik dat ik het niks vind, is het nog niet goed
chelle_dora schreef:Argument ab absurdum...?Dan maar volgende keer achter de kudde aanlopen?
chelle_dora schreef:....?Ik zie niet compleet af van mijn kiesrecht; want ik verdiep me wel in de partijen en ik interesseer me er wel voor; ik besluit alleen echter als het geen van allen goed bij mij aansluit, weinig tot niets te doen met mijn kiesrecht
chelle_dora schreef:(giechel) ...hoe stel je je dat voor: "fanatiek meestemmen"...?Dus misschien dat ik over 4 jaar wel heel fanatiek meestem.
chelle_dora schreef:Ik zie niet compleet af van mijn kiesrecht; want ik verdiep me wel in de partijen en ik interesseer me er wel voor; ik besluit alleen echter als het geen van allen goed bij mij aansluit, weinig tot niets te doen met mijn kiesrecht tot het moment dat ik me wel goed kan vinden in een partij. Dus misschien dat ik over 4 jaar wel heel fanatiek meestem. Ik zal je dan zeker een berichtje sturen om te laten weten dat ik eindelijk de vrouw in mij erken, en stem.
yentl2010 schreef:De maten naaiers zijn Samson en Rutte
Pechvogel vind ik ook een engerd
Sp heeft wel punten Maar nu niet om te zeggen ja daar zou ik op stemmen dan maar een partij die opkomt voor mijn stad Rotterdam
yentl2010 schreef:Waarom ik ze zo ziet? Hebben de hard werkende mensen hun €1000 al gekregen ? Nee dus allemaal bla bla
om zieltjes te winnen en ze gaan regeren en alles word van de baan geschoven ,belastingen gaan weer omhoog ,Griekenland zou niks meer krijgen en wie hebben er weer zoveel miljard gekregen ? De Grieken
Wie helpen en Nederland nu naar de k.ote ? En die fout is meneer bak Ellende begonnen die heeft die k.t euro door onze strot geduwd en toen is alle ellende begonnen
Maar goed dit is mijn mening en vele zien t anders en maar goed ook dat niiet iedereen het zelfde denkt anders word het helemaal een zooitje![]()
Ik vind het heel jammer dat de PVV niet mee doet in Rotterdam en waarom geen idee
Magrathea schreef:yentl2010 schreef:Waarom ik ze zo ziet? Hebben de hard werkende mensen hun €1000 al gekregen ? Nee dus allemaal bla bla
om zieltjes te winnen en ze gaan regeren en alles word van de baan geschoven ,belastingen gaan weer omhoog ,Griekenland zou niks meer krijgen en wie hebben er weer zoveel miljard gekregen ? De Grieken
Wie helpen en Nederland nu naar de k.ote ? En die fout is meneer bak Ellende begonnen die heeft die k.t euro door onze strot geduwd en toen is alle ellende begonnen
Maar goed dit is mijn mening en vele zien t anders en maar goed ook dat niiet iedereen het zelfde denkt anders word het helemaal een zooitje![]()
Ik vind het heel jammer dat de PVV niet mee doet in Rotterdam en waarom geen idee
Waarom geen idee?Mooi onderbouwd...
Ik ben altijd zo benieuwd of de mensen die zeggen dat het huidige kabinet (want het wordt van elk kabinet gezegd) het land naar de haaien helpt zich wel eens hebben verdiept in de motieven. En nee, dan bedoel ik niet "ze doen het om hun zakken te vullen". Denk je dat de politici doen wat ze doen om lekker veel geld te verdienen en verder uit hun neus te eten?![]()
Verder is iedereen vrij om zijn/haar eigen politieke partij op te richten, wat let je? Als zij het allemaal niet goed doen en jij dat wel kan, ga vooral je gang, je krijgt vast veel stemmen
yentl2010 schreef:Waarom ik ze zo ziet? Hebben de hard werkende mensen hun €1000 al gekregen ? Nee dus allemaal bla bla
yentl2010 schreef:Zo zou je campagne voeren kunnen zien.om zieltjes te winnen
yentl2010 schreef:Nou, dat gaat dus zo maar niet.en ze gaan regeren en alles word van de baan geschoven
yentl2010 schreef:?belastingen gaan weer omhoog
yentl2010 schreef:Griekenland zou niks meer krijgen en wie hebben er weer zoveel miljard gekregen ? De Grieken.
yentl2010 schreef:Ik vind het heel jammer dat de PVV niet mee doet in Rotterdam en waarom geen idee
yentl2010 schreef:Mark Rutte wil iedereen die werkt via de arbeidskorting 1000 euro belastingverlaging geven
Premier Rutte geeft toe: belofte 1000 euro was een mislukte grap
Dat bedoel ik dus
yentl2010 schreef:Heel veel geloofde er wel in anders was de VVD nu niet zo groot geworden samen met de PVDA
Maar gelukkig is dat voor korte duur mensen weten nu wel beter en vele stappen al over
Laat de nieuwe verkiezingen maar snel komen