Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Ja, maar dan krijg je bijstand in de vorm van een lening. Tot de overwaarde nog 49.000 is, daarna wordt het weer een gift. Het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe dat in de praktijk werkt.
vuurneon schreef:mysa schreef:Ja, maar dan krijg je bijstand in de vorm van een lening. Tot de overwaarde nog 49.000 is, daarna wordt het weer een gift. Het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe dat in de praktijk werkt.
Heb ik ook geen idee van. Dus je hebt een probleem als je grotendeels je hypotheek hebt afgelost en in de bijstand komt wat dat betreft.
little_king schreef:Ja want je zult je leven lang maar hard gewerkt hebben. 55+ zijn en niet meer aan aan baan komen.
Dat wordt in Nederland afgestraft.
Ceriadwen schreef:ik ben ook van mening dat ik dingen strategisch verkeerd doe in mijn leven.
AnneXxX schreef:Mjetterd schreef:Lol... heel thuiszittend nederland gaat vrijdag op pad en alle hardwerkende mensen die uit hun werk komen en toe zijn aan weekend staan dan in de file.
Wakker worden! De mensen die hard werken voor jouw uitkering moet je te vriend houden hoor.
Je haalt de woorden uit mijn mond!
little_king schreef:Ja want je zult je leven lang maar hard gewerkt hebben. 55+ zijn en niet meer aan aan baan komen.
Dat wordt in Nederland afgestraft.
Ceriadwen schreef:Sizzle schreef:. In Rotterdam kun je makkelijk een huisje kopen voor executiewaarde en dan kom je van een uitkering prima rond als je dat graag wilt.
De een zn dood is de ander zn brood.
Sizzle schreef:Lijkt je dat wat, laat je dan vooral door niemand weerhouden. Gooi je koophuis eruit, ga naast de metro wonen, dan kan de auto er ook uit en de rest van je leven gewoon lekker genieten op je bijstand op 5 hoog met import sigaretten met je voeten op de railing van je balkon.